Gloria!

Nazdar lidi!

fox

fox[/caption

Je mě naprosto jasný, že se tu ze mě nikdo neposadí hned na zadek a nebude tu nademnou áchat a óchat. Jsem jen další hysterka do počtu internetovejch emařů, který maj problém a potřebujou si někam vyblít svoje bolístky. Mluvím tak jak mi zobák narost. Je to pro vás možná neztravitelný a občas se vám z mého projevu bude dělat fyzicky nevolno, ale varovala jsem vás. Je tu taky dost reálná možnost, že mě nepochopíte. V klidu, nejste sami….
Problémy mě chápat má většina mého okolí.

Poslední dobou jsem si oblíbila chození po městě s pěknou patkou přes ksicht. Jo baví mě poskakovat ulicema zpívat si francouzské, anglické a japonské texty písniček v mé empétrosce a hihňat se na lidi, když na mě nechápavě zírají. Na narážky, že jsem Emo jsem si už zvykla. Ať už jdu ven v jakýchkoliv svých hadrech, ať už je to Japanstreet fashion inspired, history inspired nebo prostě černej metalopunk, tak je to vždycky Emo…
Baví mě lidská kulturní hluchota a slepota.
Občas si připadám jako nasáklá houba, databáze spousty faktů (ať už jsou sebedementnějšího charakteru), které udivují ostatní v mém okolí vždycky, když se zeptají: …a co je tuto a nebo tamto?“ a já neomylně odpovím.
Divné? Ne, normální.

Myslím, že si půjdu uříznout nějaký ten strom nebo opižlat někde kus trávníku, protože jak všichni ví stromy i trávníky jsou Emo a proto je musíme řezat. Budu dělat tedy radost květeně a nebudu tu za své strastiplné osudy buzerovat vás normální lidi, co přijdete do tohodle zatraceného kousku internetu, věnovaného mě a mojí palici plný nebetyčných hovadin.

Tak příště Gloria
Carpe diem quam minimum credula postero.

Zanechat Odpověď

