Fuck OFF System

Tohle sem fakt nežrala!
Nechápu, co sem já kdy komu dělala tak strašně ošlivýho! Byla sem snad v minulým životě Hitler nebo co?

Tady u nás asi platí: „když nic neděláš, nic nezkazíš..“
Jinak si to totiž vyložit neumím. Někdo vám něco dluží, neplatí splátky, nemaká, vyžírá ostatní a český stát ho ještě pochválí, že nic nekazí a nechá to prase se válet v žitě….
System Error!
Následně dost nahlas a jasně oznámím spolucestující sestře, že má zakoupit dva lístky na vlak a ta sobecká mrcha jde k okénku a vezme si jeden zákaznický. Usmívá se na vás jak piča na hnoji a je jí naprosto ukradený, že vy jste taky chtěli lístek a to dokonce hromadnej, aby to bylo pro obě levnější než autobus…. Nasrat… prostě nasrat!

System Error…

Už takhle makám na 120%, řekne mi sakra někdo, jak mám dělat víc, když už to nejde? Ale co…nemocnice to jistí. Až se zhroutím s nervovým kolapsem a celkovým selháním organismu přijde mi pan Nečas zaplatit ze svého poslední rok studia? Asi ne…budu jen další oběť systému. Pro nikoho nezajímavá. Taky, co semnou, že…

V dnešní době pokud člověk není zasraná svině, mediální mrdka, náboženskej zmanipulovanej fanatik manipulující davama nebo podobnej paskvil neškrtne si, i kdyby se snažil jak by chtěl. Tyhle lidi s náma budou vyjebávat ať budem chtít nebo ne. A věřte mi bude jim to naprosto fuk…
Cituji: “ G: a to mám jako umřít, aby ti to udělalo radost? OT: hm… jo, klidně..“ Jako WTF!?

Mám pocit, že dát se na dráhu zločinu je to nejlepší, co pro svůj život můžete udělat a myslím, že vám to v dnešní době nebude mít ani nikdo za zlé.

System thank you… and now, want his money…

Přecijenom Za dva roky přijde „ta“ Apokalypsa, přižene se Válka, Hlad, Znečištění (Mor byl propuštěn v roce 1936 po objevení penicilinu) a Smrt, udělají nám tady z toho kůlničku na dříví a budou se zatraceně bavit jak si lidi vzájemně serou na hlavy, aby se vyhli peklu.
Těšim se až na osudné datum budu sedět na Václaváku u koně, celý den se šklebit na lidi ve svých nejlepších hadrech a čekat na ty 4 postavy.
Až po sobě lidi začnou střílet, budu se jen hystericky smát.
Ano nenávidim to, kde žiju, ale jinde by to asi nebylo o moc lepší. Svoje sračky si totiž za sebou všichni táhneme jako toaleťák přilepenej na patě.

Chtěla bych bejt bohatej zmrd, ale mám bohužel morálku, kus cti a nějaký zásady. Jedna chyba vedle druhý. Co chcete ..Celá já!

Varovala sem vás, že tohle bude stoka plná hoven, zvratků a kdejakých jiných šťáv..
Nebudu tu kecat o věcech zaobaleně. Nehodlám se nijak omezovat ve výrazivu i když kdejakej dlaždič je proti mě dětský prdění do vody a už vubec tu nebudu krotit svoje názory.
Ano počítám s nelibostí a je mi to víte kde.

Carpe diem quam minimum credula postero.
Glorie

Jedna odpověď to “Fuck OFF System”

  1. Dobrý,dobrý jen aby to nebyl další výkřik závistivce,který se jen nemůže dostat nahoru.S názorem přesto nelze jinak než SOUHLASIT. pavel

Zanechat Odpověď

