Vandalism, old people and motherfuckers!

Tak a jsem tu zas… Jste rádi že!
Určitě jste se těšili, jak si tu zase zanadávám. Já taky to se nebojte.
Tak pro začátek se hodlám pohoršovat nad demencí českého graffiťáctví.
Zde! Vidíte!

bastardi!

Jak ničit kulturní dědictví

Opravdu jsem ráda, že jsem tuto komunitu plnou nasrávacích jeansů a placatých kšiltovek opustila…
(Hele fakt vim, že tam nejsou jen tihle lidi, ale prostě se chci rozčílit, tagže mi vlezte na hrb!)
Banda típků si jde a počmáře si podpis Boha, jen tak, protože v Praze jinej legál nesehnali….
Degentský nadávky tam zůstanou, ale místo „Božího otisku“ zmizí pod nánosem hnusů a hlavou Boba Marleye (nic proti Bobovi, věčná mu sláva v poli hulení).
SERETE MĚ ZMRDI!!! NAJDĚTE SI JINOU ZEĎ NA ČMÁRÁNÍ!!!
Mám pocit, že se vloupu do Dukovan nebo Temelína, přivodim si nemoc z ozáření, aby Yvonne mohla napsat srdcervoucí pamflet o mém posledním přání a budu doufat, že Bozi přijedou a zázračně mě uzdraví… (ano jsem naivka, určitě bych chcípla dřív, než by se ti dva ÚÚÚÚŽASNÍÍÍÍ CHLAPI vykopali z Francie..).

To, že mě lidé rozčilují asi tušíte z mého hysterického projevu. ANO! NENÁVIDÍM LIDI!!! Zasraní lidé!
Nechápu, jak se mám rozumě dostat z bodu A do bodu B, když se miliarda cizinců s kuframa, kufry, kufry, cizinci,straci, tašky,starci s taškama, starci s dětma, děti s rodičema, rodiče, děti a kdovíjakej další chrchel světa rozhodl, že pojede stejným dopravním prostředkem jako já.
Starci tam na sebe desetkrát blejou na kterou že stranu maj vystoupit i když jim to tak dvacetkrát vysvětlíte. cizinci si popotahujou své obr kufry a blokují s nimi kde co. Starci blokují kdeco už jen sami sebou, nepotřebují kufry, to je zbytečné, jejich smyslem života je překážet pospíchajícím, plně naloženým mladým, kteří sice utíkají o život (o práci), ale to jim může být jedno ne.

A děti….
Ty jdou snad esencí všeho zla světa. Hysterák jen kvůli brambůrkům, které navíc dostalo to harantě od paní, co nebyla ani jeho příbuzná, ani cokoliv jinýho, jen seděla vedle něj, byl celkem epický….
Tak dlouhý tááááhlý vysoký tón jsem neslyšela ani v opeře…..
Navíc to dítě se do mě asi zamilovalo (FŮŮŮŮJ! Vždyť to ani nemůžu sníst!) a jeho zábavou se stalo rušit mě při četbě Gaimanovy krásné Knihy hřbitova a buzení mě v nejlepčí části snu, kde v božích šatech razím na MOR a všichni se semnou fotí, páč sem íbrkůl… (to sem i normálně, vo tom žádná jako, ale to tu nemusim říkat, páč ti, kdo ví, ti ví a kdo neví, mají smůlu a musí se spokojit s mím ujištěním, že sem íbrkůl).

Jak já jsem ráda, že ve městě není moc studentů, jako za normální situace a kavárna je relativně prázdná. Slyším jen zpěv Melissy ze svých obřích sluchátek, vypadám jako pařan wowka a užívám si, že se na mě většina zbylých lidí v podniku kouká jak na magora:D

Jsem profesionální magor…potřebujete příšerně podivný smích, jeblýho masovýho vraha nebo vražedný výraz za oknem vašeho rivala? Zavolejte mi přes duhu. Objevím se vám za zádama a budu vám dýchat na zátylek jako devítihlavá saň… BUBUBU…bojíte se! NE?… Budete….!

Hele právě sem zjistila, že kanál plnim hovnama už víc jak půl hodiny a nedělá mi to žádnej větší problém, líbí se mi to. Líbí se mi vyjadřovat svůj pokřivenej názor na společnost a líbí se mi, že mi nemůže nikdo oponovat, jelikož když se mi zachce, budu vaše kidy mazat a bude mi to dělat zvrácenou radost….
Asocijuji si sama sobě „Lukáše- pána Olympu“, taky je to zajebanej zmrd, co dělá peklo na svým blogu…já jen odmítám kritiku, kdo je lepší…. 😀

Dnešní dávka mého zvracení je u konce a já doufám, že hovna, co vyplavou na hladinu příště budou šťavnatější. Musím jít ještě dělat seriózní věci (ano i já mám masku seriózního člověka – jen někdy).

Věřím si, neb víkend bude peklo s důchodci a následuje týdení očistec v podání harantů…. Chá! Říkala jsem už, že jsem masochistka…. Ne? Tak teď už to víte.

Carpe diem quam minimum credula postero.
Glorie

Zanechat Odpověď

