Let´s go insane

Jedu na víkend k důchodcům.
Fajn že.
Venku zase chčije. Mě to nesere, neb sem v kavárně a chlemtám čokošejka, ale pokud nepřestane do 4 hodin, tak mě to srát začne, protože moje hlava a padající voda to nejde dohromady… Ne to je hnus!

Dneska tak nějak nemám kvůli čemu se rozčilovat. Vlakem pojedu až v ty 4 hodiny, takže nasratý článek o českých drahách umístím až se dostanu k internetu v příštím týdnu. Taky bude možný, že žádný nasraný článek nebude, protože dneska dráhy zklamou mou senzace chtivou nasrávací náturu a pojedou včas, přesně, bez problémů a bez důchodců…. Awwww tohle nehrozí! Ti jsou všude!

Funguju i jako ústředna. Připadám si jako „multifunkční Něco s básničkou uvnitř“ (jaj ta by byla nasraná a sprostá:D)

Hm, kdybyste mi někdo chtěli věnovat nějaký ten finanční obnos na mou hospitalizaci na oddělení pro mentálně choré, ráda přijmu…. Opravdu začínám být nebezpečná. Sobě i okolí.

Občas si říkám: „..proč ty krávo lezeš na stránky, kde se děcka dohadují o tom zdali jsou debilové nebo ne…je to únavné.“
A dál?… Jako by ti haranti neměli co dělat… Ať jdou ven, proskočí se na sídlišti mezi autama na dálnici. Mohli by z toho být pěkná videa pro můj BDSM slintokoutek s mrtvolama..
Yvonne nechceš nafotit fotošůt, kde by sme byly po smrti? Něco alá sestry Ficky z „Moje sestra Vlkodlak“ ? Byla by prdel to postnout na centrálu…haha

Mám taky brutální novinu. Těšim se na ní jako malej spratek na cukrkandl. PLAGUE LEAGUE ohlásili koncert! Po skoro roce, co se ztratili ze všech scén a nebylo po nich vidu ani slechu, je to naprosto íbrkůl novina!
S Yvonne sme z toho uplně vodvázaný a už chystáme oční linky!
Let´s Rock Baby!

Tenhle článek je utahanej…sem dneska málo nasraná, je sice pátek 13, ale koho to žere. Kdybyste nevěděli, co je za den, ani to s váme nehne… Já to například zjistila před chvílí a je mi to u prdele, protože takový štěstí, aby mě potkala nasírací situace, kdy bych doslova soptila krev a pot cizích lidí, zrovna na takové datum nenastane. Takový šťastlivec nejsem. A to bych i chtěla…
Mám ráda svou agresi dělá mě tak nějak .. lepší asi není to správné slovo, možná děsivější? Jinak totiž vypadám jako malá tlustá, milá holka s andělskou držkou. Árijka jak vyšitá. Hitler by mě bral všema deseti a ještě by si u toho zpíval, jak je život krásnej….
Jojo sem ze Sudet…

Tak za hodinu a půl mi jede metro do stanice důchodci….. Tak to se těšim na neurotického dědka a místy nepříjemnou babku…
Venku stále leje.
Začíná mě to srát, ale dalo se to čekat podle tý haldy mraků na obloze ráno. I tak sem měla sluneční brejle, protože kdybych dneska mohla, nevylezla bych ze své rakve… NE a netřpitim se nejsem amatér….

To mi připomíná: “ ..Wolfgang, je suis ton père!“
Tlesk! Tlesk! Solalovi!
Už jsem se zmiňovala, že miluju Solalovo obočí?… Ten člověk s ním umí takový úžasný ksichty… Asi jsem divná, když si pod každým ksichtem představím spoustu možných významů a vyberu z toho ten nejvtipněší. Tlemím se pak jako idiot a nepřijde mi to blbé ani v kavárně plné lidí, co se na mě podivně dívají a šuškají si něco o Dobřanech…
Vlezte mi na hrb lidi, mě jste víte kde a tak to taky zůstane.
Krotit smích, který je léčivý jen kvůli pohledům nechápavých okolosedících mrtvol… Užijte si, že vás tahám z vašeho stereotypu všedního dne.

Carpe diem quam minimum credula postero.
Glorie

3 komentáře to “Let´s go insane”

  1. deadforyou Says:

    Počkej..Solal už používá i filmový hlášky?já v rámci výzkumu viděl jenom to baletící video a fotky v odpadkáčích.všechny zajímavosti chci vidět,samozřejmě v rámci výzkumu potřebného k psaní;-D
    hele doprava,lidi a tak vůbec,nemůžeš chtít,aby to bylo snesitelný.prostě nemůžeš.

Zanechat Odpověď

