Oh my God!

Co mě to proboha napadlo bejt učitelka!!!
Vražte mi někdo hodně velkou ránu železnou trubkou do palice protože tohle ZLO!!! je fakt šílený!
Já už nechci.
Ti malí teroristi mi naleptají mozek víc než krajka, černá a Mor!!!
Bože, já chci umřít. A to v tebe nevěřim ty zmrde na vobláčku…

Pokud jsem jako dítě byla taky takhle rozcapená a otravná, tak nechápu jak to mohl kdokoliv vydržet. Telecí věk okolo 11 let věku je tak akorát na porážku! Malý zajebaný slepice!

Kurvadrát….

Ty vole a co sem nežrala…. Člověk se snaží pracovat a oni mu naschvál vypnou elektriku, prej abych neponocovala! Vlezte mi na hrb hovada!
Srát se s programem pro teroristy v místnosti, kde je sotva 14 stupňů, jen proto, že jinak v baráku neběží elektřina, jsem rozhořčena a bude to mít dohru…. Zasranej stařec….
Ale bohužel, potřebuju ho, tak ho musim nechat žít.

Skvělej recept na nervy je čokošejk….ummmm dělaj ho ze zmrzliny a je naprosto brutálně nejvíc awesomní….

Ani nedokážu popsat jak brutálně se těšim na Gothu. Budu nachvíli mimo lidi v republice, který mi lezou krkem (ne Yvonne ty to asi jako jediná nejsi) procvičim si anglinu a naprosto se ztrapnim tím, jak neumim německy… tedy Stále neumím víc jak slovíčko pro průjem, sračku a pozdravit. Což není zrovna moc reprezentativní, ale koho to sere, že….

Čekám na Fb v blahém očekávání alespoň krátkého rozhovoru s Yvonne. Zatím se cítím optimisticky, ale s každou uběhlou minutou začínám být lehce pesimističtější a pesimističtější. Napsala jsem přes víkend Yvonne asi 15-ti stránkový dopis, pokrytý místy i vysoce hodnotnými malůvkami a zhotovený na žlutém papíře. A ano mé duševní zdraví se opravdu upíná ke žlutému papíru a příchodu Yvonne na ksichtknihu.

Stále doufám, že se nezblázním, ale toto spíše zbožné přání se mi zdá jako vysoce nerealistická vize budoucnosti. Mé kroky směřují ke tmavé kobce a bílé košilce s předlouhými rukávy. A sice vím, že se opakuji … ale ! Co mě to kurvadrát doprdele napadlo, když sem se rozhodla, že budu kantorem! Já idiotka!

Hlásí se někdo, kdo mě zbije pořádným kusem trubky z lešení?…
Zn:Zaplatím!

Carpe diem quam minimum credula postero.
Glorie

Zanechat Odpověď

