Realism..

Stále si trvám na svém, ale nyní jsem již realista…
Vyřvaný hlas, nervy na … sračka je málo…
Pokud se do konce týdne nezastřelim, prosila bych odvézt do blázince, klidné místo s řevem jeblejších pacientů naž jsem já… zelené, stoleté, páchnoucí chodby, smrad chlóru, polstrované stěny, kazajka, banda ještě jeblejších pacientů, co ječí jen projdete kolem, pár „jakoduchvypadajících“ žen, divní ošetřovatelé, co vás dopují práškama a okno zamřížované a hodně vysoko….

Stále si říkám: „.. co já sem to kruci za masochistickou káču!?“
Má to ale jedno pozitivní plus… očividně se mi povedlo uklidnit bandu uřvanejch parchantů od 5 do 13 let… ukecat uplakaného devítiletého kluka, že to nebyla jeho vina, že prohrávají ve stupidní hře a že takových situací budev životě ještě tuna a přežila jsem snad nejhorší oběd vedle jedenáctiletých nanynek… kdyby aspoň to jídlo bylo k jídlu. Ale hlad je hlad..
Jak já sem laskvá. Přemejšlim co by se stalo kdybych tu hnusně milou masku sundala a ukázala všem že je ve skutečnosti nesnášim. V klidu bych si tam kuchala děti a pomalu smažila Hanibalu Lecterovi jejich mozky a zadky… (zadky jsou prý to nejlepší maso…)
Sem se zase dostala k masitým záležitostem.

Zajímalo by mě, co se mi stane s krkem, když na ten vyřvanej hlas piju studenej shake….
Haha a co se stane s krkem, když na něj dupnete?… Hem:D
Lobo na tohle má krásnou hlášku: „krční páteř křupne, když se na ní dupne..“

Dneska konec… Začínám mít strach, co je s mojí jedovatou Yvonne…

Carpe diem quam minimum credula postero.
Glorie

Zanechat Odpověď

