It´s time for do nothing!

Je to za mnou…
Nezbláznila jsem se! Malé a bezvýznamné plus pro ty děti neb jinak by byly ve škarpě.
Bohužel se projevil můj vrozený sentimentální vztah k ňufi věcem, když mi jedna malá holčička přinesla vlastnoručně vyrobený šperk a já jí začala mít ráda… P-p-p-pomoc!!!
To nejmenší prtě člověk musel mít rád už jen proto, že byl chytřejší než celá ta banda starších budižkničemů…
(Kurva!! Ale… JÁ!!! NEMÁM!!! RÁDA LIDI!!!!!)
Víte, že mi právě bylo doporučeno, abych se šla léčit?… Chlapec má pravdu… Kde mám zbraň?

Musím ale upřímně uznat, že je mi skutečně velmi nevolno. Jsem utahaná a opravdu velmi uvažuju o tom, že žádný haranty doma nechci. Ono když 3 dny nemůžete po celodenním drillu cizích fakanů mluvit, rychle si rozmyslíte 24 hodin vlastního děcka…

Nebudu je kurva chválit! Jsou to děti! Malí nedorostlý dospělí, co maj rozumu sotva, co by do svejch malejch pěstiček nabrali! Nemám ráda neinformovaný lidi! Nemám ráda debily! Blbost nesnášim! (Díky, že nademnou bdil někdo, kdo mě dneska udržel, abych toho malýho spratka dementního nerozpitvala před očima jeho matky!)

Chtěla jsem se zde dnes rozplívat nad úžasnými zážitky z vlaku (přijdete o vůni moči, zvratky, bezdomovce, asfalt a vyjetý olej), nad zážitky z autobusové zastávky ( opět vůně moči a zvratků, prošpikovaná hranolkovým odérem a hamburgerovým smradem, špetka pitralonu – nebo to byla nějaká jiná levná kolínská, whatever! – a hloupá husa vedle, co si myslí, že jí lidi chtěj poslouchat) a nad zážitky z vlakového nádraží ( velmi tělnatá slečna, co si to valila skrz skupinku lidí i se svou objemnou taškou a almariózní postavou, co poshazovala několik lidí, seřvala je, a odfuněla – ten puch okolo ní!!!- následně další chcankový ozón, dokreslený hovnovým smradem na nástupišti – bezdomovec….) a krásně! Ale seru to!

Sentiment házím do kouta a seru i na popis „divného světla“, co mě fascinuje!
Sem urvaná a věřte nebo ne, dokonce mám chlapa, co momentálně chce jen lehnout, stulit se a spát…

Du do toho…tagže nasrat a …

Carpe diem quam minimum credula postero.
Glorie

Zanechat Odpověď

