I know…i´m embarrassing, so what!?

Okej.
Potřebuju psát, je to hned druhej příspěvek v řadě, předchvílí jsem sice dopsala ten s obrázkem sítě z korálků, ale hned jsem dostala absťák. Tudíž asi celý den prosedím na netu, budu datlit do klávesnice a budu tu snifat nad svou ubohou existenční krizí bez Yvonne, protože mě to fakt ničí. Ty jo a to nejen proto, že mi všichni, co Yvonne shání píšou a zahlcují moji mailovou adresu i ostatní komunikační kanály…. Je to únavné. a únavnější je, že si nemám s kým povídat o obsesi MORem.
Nejúnavnější je bohužel muž.
Předpokládám, že kdybych byla single, moje cesta by během prázdnin nevedla do Prahy, ale třeba do Finska (jo tam sice není ani MOR, ani butiky, ani eiffelofka, ale prostě mám ráda finskou krajinu no…) nebo do jiný země. Čapla bych svou drahou milovanou jedovatou Yvonku a jely bysme třeba stopem. Umejvaly třeba nádobí v MekDognaldu.. Spaly ve spacáku na seníku někde na anglickým malomestě..(vždycky sem chtěla bejt aspoň na chvíli squoter…HAHA..já vlastně jsem:D).

Stavění vzdušnejch zámků mi šlo vždycky.

Dejte si vyhledat do Googlu Yvonne. Neukáže vám to, kde zrovna je? Škoda. Mám tak náladu, že bych za ní jela klidně i … možná bych i nafotila Emofotky v koupelně. S krví psanejma nápisama na zdi. Vlastní krví. Psané těsně před smrtí.

Jak dobré mají policisti fotografy? Kdybych napsala v poslední vůli, že chci, aby místo mé smrti i s mojí mrtvolou nafotili a uveřejnili na netu, myslíte, že by to udělali?

A co na to Jan Tleskač?

Glorie..

Zanechat Odpověď

