expendable

Cítím se sama, i když v obrovském pytli s věcmi. lidmi a okolnostmi, které mě rozčilují.
Cítím se nechaná napospas všemu a všem těmi, které bych nyní nejvíc potřebovala a postrádám je.
Postrádají oni mě?
Jsem ve velké duhové bublině, kterou stále někdo postrkuje.
Chci být sama a nejsem.
Chci si popovídat s někým a nemohu.
Mám o lidi strach, když se mi dostanou pod kůži a pak se dlouho neozývají.

Jsem unavená, ospalá a budu ještě víc. Věděli jste, že po antihistaminikách se nejen pěkně spí, ale dokonce se po nich cítíte tak zmatlaní, že nejste schopní fungovat tak 5 hodin? Dostala jsem antihistaminika na štípance od muschniček. Mívám je obřích rozměrů a navíc docela dost dní. Vypadá to občas vtipně, když mám celé nohy pokryté boulemi, co žhnou..

Zdálo se mi o borůvkovém koláči, o černých secesně rokokových šatech, o metrech tylu.

Zítra si koupím černý tyl.
Budu spokojená?
Budu chtít víc?
Budu, znám se, jsem tím posedlá … čím dál tím víc.

Gloria dnes vznášejíce se na obláčku velmi silných prášků odplouvá směr.. to zařízení na koupání, pak zemře do postele a zítra uloupí metry a metry tylu. Vrátí se do míst, kde lišky dávají dobrou noc (spíš kanci….HAHA) a po zbylé dny v týdnu se bude věnovat počítání a přeměřování železa tak, jak to dělala do dnes. Možná přijde i jelen s laněmi a ozvláštní mi výhled z kadibudky na les…

Mimochodem… není to moje chalupa, ale pokud nechci, aby mi hovna lízala prdel asi budu muset novou latrýnu vykopat sama (ne tam ještě nedorazilo ani 20 století…. voda je jen v potoce…).

Začínám tu být hysterická v tomhle uskupení lidí.
Proč jááá!!!
Já chci klid ať dou do prdele!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Polibte mi prdel kurvadrát a nechte mě bejt!

Přemýšlím jak daleko budu muset utéct, abych se zbavila TOHOHLE!!!
Už nemůžu.
Už asi ani nechci….

Zanechat Odpověď

