What´s the fuck….!!!

Sere mě, když nevím, co se děje.
Momentálně to nevím.
Momentálně se jedná o dost důležitou osobu v mém životě (věřte mi, když někomu slíbím obraz, tak je to důležitej člověk!).
Nevím, co mám dělat.
Můj selský rozum momentálně stávkuje.
Dělá se mi zle ze slova „Momentálně“, ale prostě ho musím používat.
K tomu mám ošklivou běhavku, asi z vody (no jo no, se říká na samotě u lesa….bez vodovodu…).
Odpoledne sem měla pocit, že gravitace se rozhodla být dvojnásobná a mé srdce asi vyběhne z hrudníku.
Přemýšlím o práškách. Asi bych ty antihistaminika neměla brát víc jak 3 dny v kuse. Nohy mám sice jeden velkej horkej pupen od kousanců, ale motám se a bývá mi docela šoufl, když se snažím něco dělat.

Nechápu situaci.
Stýská se mi.
Poradíte mi, co dělat?

A kurvadrát nasral mě dneska autobus!
Jak si může ta mrdka dovolit nepřiject!?…
Tomuhle se, milí zlatí, říká demokracie…Enjoy!

Tak S PánemBohem Gloria!

Zanechat Odpověď

