Alone

Sama doma.
Venku hnusně.
Tady hnusně.
Oči jak angorák.
Nohy svědí.
Motá se mi hlava….

Srát na to.
Volím ústup do horké lázně!

* to by musela být nějaká horká voda, abych si mohla tu lázeň dát….
** a vůbec! ¨

UPDATE
Je 5 hodin večer. Stále není teplá (ani teplá!!!!!) voda! Přemýšlím koho uškrtím. Neb pokud se ráno sprchovali, když se nahříval bojler je jasné, proč se dnes nevykoupu.
Urvu si z hlavy všechny zasraný vlasy, protože mě neskonale svědí hlava do píče!!!!
Mohla bych možná i být více nasraná, ale nebudu se plést do debaty o státních maturitách, protože mi to za to nestojí.

Mám pocit, že se asi vykoupu ve studený vodě! Já to kurvadrát nevydržím! Nesnáším mastnou hlavu!!!!!!!!!

UPDATE 2

Před 30 minutama začal bojler nahřívat vodu….
Konečně!
Třeba budu čistá ještě dneska….TO BUDE BLAHO!

Zanechat Odpověď

