what´s wrong…?

Něco je špatně, já to vím. Zatím jsem s tím nic neudělala, ale jednou v životě hodlám zvednout svůj línej, tlustej, sádelnatej zadek, plnej celulitidy a něco s tím „špatně“ dělat.
Ne!
Boha!
Jen si nemyslete, že budu cvičit. Mluvím stále o své pohřešované drahé přítelkyni.

..

kytky

Znáte takový ten neodbytný pocit nutnosti, který vás sužuje dnem i nocí.
Pocit zneklidnění.
Já osobně nesnáším, když nevím, co se děje a momentálně, to nevím docela krutě!
Chtělo by se mi zahlásit: „Drahá! Vánoce!“ Ale nemám dárek hotovej.
Chtělo by se mi volat: „Drahá mám pro vás překvapení!“ A věnovat milované krásné šaty, barvě grafitové šedi, zmijozelské zeleni, či černi letního nebe.

Nejsem lesba. Ale svou přítelkyni mám ráda. Co na plat. Stále se neozývá a moje myšlenkové pochody okolo této aféry jsou čím dál tím pokroucenější. Možná kdybych sepsala detektivní román ještě bych na tom vydělala.
Na povídce se nepokračuje. Není jak, když tu není.
Na Podivnostech se možná i pracuje, ale já nemám inspiraci.
Obrazy nemaluji. Není kde.

Místo je pro život člověka někdy tak bezprostředně důležité a když se ho nedostává přichází frustrace a následné vyhasnutí všech inspiračních toků. Nezbylo mi nic, krom Bohů a i jejich inspirační tok mě přiměl jen k chabému črtání Mikelovy a Florentovy tváře!
Musím ale uznat (a vím, že sebechvála smrdí), že Mikele na to, jak těžké je ho zachytit, neb ty šminky na jeho božském ksichtíčku, které zkreslují tvář seč mohou, jsem se na potřetí už trefila do výrazu a obličej se tvářil jako Mikelův. Florent je na kreslení v celku lehká oběť. I když kreslit z fotek se nemá, protože je to složité a fotografie sama o sobě zkresluje.

Připadám si vykořeněná, nemám se komu vypovídat a schyluje se asi k další partnerské krizi. Teda spíš k jejímu pokračování, neb pan O. se prostě chová asi tak empaticky, jako kus cihly.
Chce se mi plakat a mám dojem že slzy jsem už někomu rozdala.
Doprošovat se o radu.
Pche!
Stejně sem nikdo nechodí a zvyšovat návštěvnost tím, že pošlu někam odkaz se mi příčí, protože se tu vlastně schovávám.

Tonight follow the Cat …
Gloria

Zanechat Odpověď

