Shopping, eiffel tower and vaginas

Pořídila jsem si nové epesní naušnice.
Ach ano, jak povrchní. A co?
Také mám konečně triko bez potisku. Bylo to peklo, sháněla jsem ho půl roku, ale stálo to za to, tohle stálo ani ne stovku a je dlouhé! Chybí mi už jen sehnat trika s dlouhým rukávem.
To víte, když nemáte pomalu co nosit, protože snad všichni, co navrhují konfekci jsou bezmezní magoři a idioti, brali byste i obyčejné triko jako dar z nebes:D

Celý den jsem také sháněla krásné ajfelofčičky. Naušnicové ajfelofčičky, ale dospívám k názoru, že si ja snad budu muset odlít, protože skoro 200 kč za naušnice s přívěskem a mašličkou, která je navíc naprosto ohavná nedám, i když mou Drahou zbožňuji. Tedy právě proto, že ji zbožňuji. Přeci ji nenechám nosit tu ohavnost! Já mám estetické cítění!
Někdy…
Pokud nemaluji hromady krve.
Vlastně i toto je jistý druh estetiky, každý jej sice nesnese, ale víte jak.

Vagíny začínám mít ráda. Jen je mi líto, že vás s nimi asi neseznámím.
A doufám, že až Drahá znovu začne komunikovat bude semnou někdy na srazy Vagín chodit.

Velmi sofistikované, že.
Opravdu na svůj věk se zabývám naprostými hovadinami a nijak mě to nesere.
Jedna z vagín dnes přednesla názor, že je „sprostá jako dlaždič“… kdo není?

Sprostá vagína lepší než vagína plná hoven.

Opiová panenko kde jsi?
Opiová panenko kde jsi?
Tvá sukně ohnivá,
tvé oči, šedé bělmo.
Hlava s vlasy barvy havraní,
s příběhy jako z krabičky na hraní.
Opiová panenko….
……kde jsi?
Je mi smutno….

Tonigt follow the… vagina?
Glorie

Ps: Carpe Diem!

Zanechat Odpověď

