My PMS makes me EMO

Začínám být ohromena tím, co se dá všechno prodat přes internet.
Vlastně začínám uvažovat i o inteligenci prodávajících. Tedy spíše o její absenci.
Mé oči dnes spálila taková hromada hnusu. Popisky „costum dress“ u šatů od Victorian maiden mě naprosto odrovnaly.

Nevíc jsem ještě nepotkala ani jednu vagínu.
Nudím se.
Trpím si tu sama se sebou a jsem znechucena příchodem největší pizdokrávy na světě.
Taky máte ve svém okolí lidi, které nesnášíte, ale musíte je tolerovat, protože zbavit se jich by přineslo víc problémů než užitku?
Já jo…
Jsou to sestry…

Mohla bych dneska lidi velmi snadno nenávidět. Přiložilo by se to k nepopiratelnému faktu, že hladina hormonů v mé krvi je těžce rozkolísaná a tudíž mám právo být nejen přecitlivělá, ale i zlá, zahořklá a kdoví co ještě.
Když dneska na někoho zařvu, přejde se to slovy: „ta má zase krámy…“ a bude klid.

Problém je v tom, že když zařvu na pizdokrávu, jsem já ta špatná a pizdokráva ten chudinečka chudááááček. A co mám jako dělat?
Se mám zbláznit, aby lidem došlo, že tato nebetyčná piča (nikoliv vagína!) je neadaptabilní inbecil a když ji oni nenaučili základní návyky, jako třeba nechodit za matkou s každou pičovinou, i když jde o dojití si na hajzl nebo koupi bagety (kvůli které dokonce volala ze zahraničí..), tak na ni nebudu ze soucitu hodná, protože JÁ k ní žádnej soucit nechovám. Já si jen myslím že když si jí vychovali jako rozmazlenou matkořiťolezkyni tak si jí maj strčit na mandle a udávit se s ní a ne ji házet na hrb mě.
A pokud tuhle neskonalou pizdokrávu nenaučili, že lidská přání se mají respektovat, je už jen její demence, že když přijde a nikdo ji nepozdraví, protože ji všichni ignorují, si na to ještě hlasitě stěžuje, vnucuje se a vynucuje si rozhovory o prkotinách. Vyvolává spory a ještě svým naivním tónem v hlase zahlásí, že sme na ni zlí.
Nikdo se jí necpal, tak co chtěla, to má. Kdyby dodržovala pravidla ignorace, nestalo by se jí to.
Nesnášim idiotský pizdokrávy. Tuhle! Tuhle nejvíc!

Jak to souvisí s EMO…

Emo = Emoce…
Toto u mě vyvolává ohromný příval emocí.
Dosti negatívních emocí, které si momentálně bude vychutnávat ona pizdokráva, kterou tu jebu za všechny maličkosti, co dneska udělala jako správný bezohledný a do sebe zahleděný, antisociální, neadaptabilní idiot, kterým bez pochyby je.
Pokud bude ještě chvíli žvatlat na toho psa, tak jí vezmu a vykopnu oknem, protože poslouchat je jak si stěžujou, že ten pes je neposlouchá a přitom na ni (je to fena) žvatlaj jak na mimino, to je už na mě moc. Pes má vědět, kdo je pán a ne se nechat růst jako bavlna na poli.
Konec a tečka.
Pokud se pizdokrávě dneska nic nestane, může za to poděkovat mému odjezdu na sympozium do jiného města s panem O.

Nechám otce pana O na pospas jeho vlastní dceři, která mu vysává energii a vnucuje mu svoje teorie o jeho náladě…..
Haha.

„A tati nevadí že dneska přijede další neadaptabilní pizdokráva?
je mi to jedno….
a tati nejsi naštvaný?
NE!!
a tati….
Drž už hubu a nech mě dělat co potřebuju! jsi dospělá!
Tati….“

Tonight follow the cats
Gloria

ps: možná večer napíšu z hotelu, jaký bylo to sele na rautu:D

Zanechat Odpověď

