Rocks in my heart

Valící se šutry…
Slyšíte?….
Drahá. Vím, že jste v pořádku. A to mě dává sílu vytrvat.

Trapné, že.

Jsem vázána na, pro vás fiktivní, osobu. Nikdo z vás ji nejspíše neviděl a sotva ji znáte a přesto je tu reálná možnost, že bez její alespoň tiché podpory se sesypu jako domek z karet….
Už mám možnost alespoň se dívat na noty v knize, kterou jsem si koupila na posledním setkání s ní.

Móózááárrrt!

Moje ruce bolí.
Je to k nevíře, jak si můžete zhmoždit ruce kladivem. Teda ne kladivem, jako vzít kladivo a bít se s ním do rukou, to jde celkem snadno, ale vzít kladivo a bít s ním velmi silně do jiného kusu železa…
To tedy bolí jako čert.

Sotva teď do ruky uchopím lahev s pitím. Je to zlo.

Úplně zapomínám, že jsem pro Drahou mou, Milovanou sehnala spešl překvápko. Chtěla jsem jí jej dát už dříve. Škoda.

Chce se mi nadávat. Nemám na co, kromě bandy cikánských slepičích kokotek, co si dneska snažily dokázat, že bílá holka je nicka a ony někdo…
Mluvila jsem na ně francouzky.
Zchytala jsem za to označení : “ cizácká čubka a zasratá kunda…“

To mi připomíná jedno video, kde chovanka jednoho nejmenovaného ústavu pro mentálně choré, vyřvává na zastávce na okolo stojící lidstvo: “ .. co se mi hrabeš v kunděěěěě!!! …. nehrab se mi v kunděěěěěě!!!“ atd.

Je to na jednu stranu zábavné, na druhou stranu maličko smutné, že ten dotyčný náctiletý floutek si dovolil to natáčet a smát se u toho jako pominutý. Lidi jsou holt všelijací a nic s tím nesvedem.

Nelíbí se vám to?..
Mě také ne.
Můj boj….

Znávala jsem fajn blog na nasírání lidí…
Slečna, co ho vedla neunesla tíhu zodpovědnosti a ekiteky vedení takové stránky, prokecla se. Blog smazala. Zábava není. Drámo taky ne.
Škoda….

Ty kdož jsi bez viny…. atak dál…

Dneska… sledujte koťata…
Glórie

Zanechat Odpověď

