HYBRID PURPLE MONKEY AND GREEN WINNIE RUBBER

Tuším, že v nadpisu budou chyby… SERU NA NĚ!!

Mé dojmy z lidí jsou poslední dny vcelku nenávistné.
Co na mě ty kreatůry čuměj?
Když se jim nelíbim, tak ať se na mě nekoukaj a když se jim líbim a chtějí to dát na jevo, nemusí u toho slintat a pomlaskávat, jak penzista, když dostane nobou zubní protézu, co mu nesedí.
Fakt jako.
Cikánky včera, ukrajinci dneska, banda faváků a Barbie klony v džínečkách a bundičce s platinovajma, rovnejma vlasama….

Co jsem komu kurva udělala, že mě tak trestá za moji drzost, chodit po světe se spodničkou, co mi dělá prdel jak vjezd do pískovny?? To je špatný předstírat, že moje pozadí je větší než je???
Nebylo by to horší obráceně? By to snad ani obráceně nešlo!

Z malování zase dneska sešlo. Vrátila jsem se pozdě a místo práce utrácela své poslední peníze za hovadiny.
Fialová hybridní opice. Bude z ní fajn kabelka! Hybridní kabelka!
Ajfelofčičky pro Drahou, jen bych potřebovala vědět, jak vypadaly ty její vysněné s ajfelofčičkama…
Zapoměla jsem….

Mám nový lak na nehty, protože bez svého milovaného tmavě modrého odstínu umírám na nedostatek barvy na nehtech. Tenhle není tak rudý jako ten od Rimelu, jde do růžova, ale do tmavo růžova, jako růže! Krásná barva!
Lidem se zdají holky s nalakovanými nehty a velkými sukněmi divné. Oni jsou divnější! Co ty placatý čepice a nasrávačky? Potkala jsem chlapce, co měl tak hubené nohy, že kdyby do něj fouklo, nejen že by odletěl, ale ještě by ho to rozlámalo!
Nebo jsem viděla anorektickou holku v Tescu. Vystouplý klouby, nikde ani sval. Kdokoli, kdo šel kolem ní to často moc neustál.
Ruce jako by neexistovaly, stehna prostě nebyly a co hrudník? Věřila bych na wonderbru… Tu emerickou podprdu ze začátku 90. let 20. století….
Ach ano, i toto už jest historie. Zlo, co!

Člověk si chce kurva vyvětrat, prdele! A venku si je prachsprostá zkurvená plzeňská kosa! To jsou móresy. Jako bych na ně měla náladu!
Ostatně nálada je poslední dobou to, čeho se mi prostě a jednoduše nedostává. Nemám „náladu“ na nic.

A vlastním halucinace o hnusných pavoucích chameleoních, co se mi plíží po stole a naprosto nevím, co mám dělat!

Tak lidi…jezte první zelený medvídky, ty jsou za trest a když budou pryč, tak červení medvědi jsou za odměnu.

Tonight follow the FloW
Gloria

Zanechat Odpověď

