i miss her but i´ll wait

Drahá je v pořádku.
Je dobré to vědět.
Stejně jako je dobré vědět, že vaše černá kočka je s vámi na cestě. Černé kočky jsou velmi chytré a velmi působivé šelmičky.
Nechápu ten zvyk, kde černé kočky jsou zlo.
Černé kočky jsou požehnání.

Občas si říkám, že Neil Gaiman píše o mém životě.
Mám pocit, že snad je napojenej na můj mozek a ty situace mi předpřipravuje a následně mě donutí si koupit jeho knihu, kde si o té situaci přečtu.
Mám ráda svou černou kočku, co když jí drbete tak vrní, zatíná drápky a slintá blahem.
Mám ráda svou černou kočku, když jdu večer ven a ona jde semnou, aby mě hlídala a potom si zase ustele za kamny a velese usne.
Mám ráda svou černou kočku, když běhá po kuchyni a útočí na křeslo s ladností pantera.
A hlavně každý mlýn má svého čerta. Proč ne i ten náš?

Má nervozita dnes maličko povolila, když z mích očí tekly slzy.

“ If I ever get better, I promise, I´ll talk to you. I miss you too. “

Vánoce budou.
A budou až se mi zachce. Hlavně rychle.
Protože na 24.prosince kašlu.
Dárky se dávají celý rok a mě je jedno kdy. Jen tak. Pro radost.
Seru na vánoce.
Seru na zvyky.
Mám vlastní….

Bolí mě v krku i krk. V dnešním sledu událostí je to bezvýznamné. Nedůležité a dokonce i podřadné. Je jedno, jak moc to bude bolet. Ignoruji to, protože jsem tak trochu i šťastná.

Jak může pár slov změnit den.

V noci byly vidět hvězdy. U nohou se mi proplétala černá kočka a vrněla. Okolo ramen mě držel On a ve světnici plápolal v kamnech oheň. Ráno se ozvala Drahá a celý den se najednou rozzářil.

How wonderful is world can be for me?
Tonight follow your Lucky Star!
Gloria

Zanechat Odpověď

