Being sick is not funny, it´s sucks!

Chřipka smrdí!
Víte jak to bolí!
Jistěže to víte, protože jste jí minimálně jednou v životě už taky měli a ne, že ne!
Zmrdaný bacily!
Proč si vždycky zasednou na mě hned na začátku podzimu?
Kekel!

Zasratý dutiny!
K čemu to vlastně na tý lebce mám, když se to zasírá hlenem a ten pak bolestivě putuje ven skrz ty chodbičky po celý lebce a způsobuje tu ohromnou bolest hlavy!
Nemáte někdo PaNaDol?….
(interní ftip….whatever)

Gloria se ale cítí vítězně i přes svůj neutěšený stav… někdo jí očiblidně nemá rád a dal to najevo.
Jen se nepodepsal, což dokazuje jeho míru odvahy:D
Já se mu směju…
Debil vedle debila…. stane se.
Oni je na nás velmi rádi shazují tam z hora. A ti debilové velmi rádi zase začnou nahoru šplhat. Jelikož je jich tam už spousty, často nám serou na hlavy, ti debilové, a přes nás šplhou další za nimi na horu…
Debil k debilu jako vrána k vráně.

Sem se zasekla u komentování velmi vtipných situací ze dnešního odpoledne. Například Pan Nugeta si holí prdel. Slečna M. je prasátková a slečna Prorok je Kuřbuřt…
Byl to dnes krásný den, jen se mi nemotat hlava jako po doutníku a marjáně najednou..
Šugary kárnival bez karuselu!
Zkuste to někdy.
Nakládá to líp než cukr na cukr na třtinovej cukr na pytlík gumových medvědů, dohromady s Twilight ságou a Hannou Montanou.
Je to mazec.

Opravdu nevím, co na těch francouzech vidím, ale mám dojem, že být nakažená MORem znamená doživotní prokletí… asi poděkuji Drahé.
Vlastně jsem ráda, že mě donutila se znovu začít zajímat o Frančtinu….
Třeba se už jednou naučím alespoň mluvit.

Zázraky se dějí.

Tonight follow your own dreams.
Glorie

Zanechat Odpověď

