Enter title here…

Dneska jsem tak vysílená, že vlastně ani nevím, proč tu sedím a datlím do klávecnice nějaká písmenka.
Budou mít vůbec nějaký smysl?
Uveřejním je nebo tento článek rovnou smažu aniž by jej kdokoliv četl?
Chodí na tuhle stránku vůbec někdo?
Je život spravedlivý?
Mohu být šťastná, když Ona není?
Mám možnost rozvoje?
Je má sebereflexe srávná nebo se jen snažím pro nic za nic ohodnotit něco, co je vlastně celou dobu k ničemu a já si to jen neumím přiznat?
Jsem k něčemu já?

Posedlosti jsou zlo.
Mám jich – těch zel – hnedle několik.
MOR
My Dear
Ginger Ale Tonik
Tatarák
Historické oblečení
Boty
Cetky
Hadry
MOR
Gaiman

Kdy přijdou prastaří, aby opanovali svými chapadly univerzum?
IA IA… Cthuhu Ftagn!

Tonight Follow the Giant Octopus
Gloria

Zanechat Odpověď

