Douleur dans le rectum.\ Pain in the rectal area.

Neboli „Trn v prdeli…“
Přeberte si to, jak chcete.

Někteří lidé takoví prostě jsou. Kouknete se na ně a je vám naprosto jasné, že TOHLE nepůjde.
Znám jich pár.

Dobře… Docela hodně!

Třeba Pán Drak. To je vám kokot z povolání. Jeho pochopení světa je: „Já sem Ten, komu máte lízt do řiti a pokud to neděláte, vysmahněte!“
Nebo slečna DokonaláSvětoborná : „přesně proto si meju vlasy každý den xP aby vypadali k světu xD“
A dalších pár dementních zmrdečků, co mi pijou krev a to tak, že moc a mě se to nelíbí.

Nesnáším parazity a ještě k tomu nejvíc nesnáším vlezlé parazity nebo ty, co vám někdo cpe…
Já mám svůj Světonázor, tak mi nemávejte nějakýma hnusofotkama okolo ksichtu a necpěte mi jejich neestetickou nekvalitu. Nestojím o ně!

Degenaraci lidskýho mozku, co se týče sociálního kontaktu s lidma, asi bylo uděleno povolení se volně pohybovat mezi lidmi. A degenerovat lidi.
Dělá z nich sociální dementy…

Třeba Pizdokráva je toho zářným příkladem… dnes tu ale není a to mě medí.

A tihle sociální dementi mi pak ničí mé krásné dny na tomhle světe. Kurvy jedny dementní!
A sem sprostá! A sem a sem a je mi to u prdele!!!

Trn v prdeli…
Zní to přitom tak krásně a poeticky…

Trn v prdeli…….
Gloria!

Zanechat Odpověď

