World is not P!nk

Ne fakt nemyslím tu zpěvačku…
Mistr Mámení nám nasadil takhle jednou brýle, a Pan Všudybud svazujíce nás uzdou nám vyprávěl, jak bude ten svět krásný. To nám bylo deset, dvanáct..patnáct?
Čím je ale člověk starší, tím více si uvědouje ten klam. Brýle nám nedoléhají a koutkem oka vidíme ten chaos, bezpráví, přetvářku a marnost.

Začínám být líná se jakkoliv o cokoliv snažit, protože jen mám radost, že se něco povedlo rozhýbat, rozchodit a zfunkčnět, posere se nějaký jiný aspekt žití a mě už to prostě nebaví. Život je kompromis. Můj život je smetiště kompromisů, které, samo o sobě, se stává spíše kompromisem než životem a v takovém polovičatém kompromisu se žít nedá…

Prostě mě to už nebaví.

Život by měl být zábavný, i když nemáte peníze na chleba. Ale mám dojem, že pro mě tohle neplatí.

Zrovna jsem našla postrádané šaty. Vyloudilo mi to úsměv na tváři, protože vlastně jsem ty šaty až zas tolik nepostrádala. Vlastně mi došlo, že mi chybí až ve chvíli, kdy jsem otevřela tu tašku a zjistila, co v ní je..

Jak povrchní věci jsou pro nás důležité.
Hadry, prachy, majetek….

Chtěla bych žít v Americe s indiánama než tam nakráčeli španělé a francouzi.
Chtěla bych…
Gloria

Zanechat Odpověď

