You know, all people lie

..A proč by nelhali, když mohou a nic se jim za to nestane?

V obchodě jsem dneska objevila kouzelný šperk.
Karuselový kolotoč s koníky na řetízku, takový jaký má na svém potisku jedna asijská značka oblečení.
Krásná to věcička. Jen na ni mít.
Tedy nejen mít na ten řetízek, ale docela ráda bych vlastnila nějaký ten kus hadru od té asijské módní značky.
Zvláště pokud by to byl tento potisk.
Koníkový karuselový kolotoč… Jak pateticky dětinské.

Těším se na kolej. Budu malovat. A budu malovat jako zběsilá. Mám strašnou náladu tvořit. Musím natřít papír a první věc bude čistě to co půjde ze mě… tapeta na zeď..
Nesnáším bílé stěny!
Potřebuji černobílou verzi Mózarta a Prince z Perzie… (Tuhle přezdívku odemě má na furt )
Vééélkou verzi….

Ta tiskárna bude kurva drahá…..

Chtěla jsem se zde rozepsat o něčem…
O čemkoliv.
Ale moje psací forma padla na dokonalou hru se slovy na fejkwebu.. Chacha!
Někdy si říkám, že jsem se měla dát na tu dramatiku dříve, mohla jsem už nyní hrát v nějakém tom divadle nebo pokryteckém hnusném současném filmu nějakého místního patlala jako je třeba pan Troška…
Jsem v tom dobrá.
Jen to nikdo neví.

O mě toho prostě jen spousta lidí, spoustu neví…
Ad astra
Gloria!

Zanechat Odpověď

