Colour on my hands

Nikoliv.
To není krev, to je barva.
Ne, nikoho jsem nezabila.
Ne, toto je pouze základová barva a já s ní barvila pletivo, proto jsem zacákaná jako bych někomu prořízla krční tepnu.
Opravdu si jsem jistá, že jsem nikoho neodkrouhla.
Ne!
Ne!
Ne!
Opravdu jsem nikoho nezabila, ale ještě jednu dementní otázku, tak budete ten, koho krev bude pokrývat mé hnáty!

To je pro lidi v MHD tak nepochopitelné, že je někdo jen zamazaný barvou?
Jsem snad blbá, abych běhala po veřejnosti zasraná od krve!
Já mám kurvadrát mozek, i když jsem blond!
Blondýny často mívají vyšší inteligenci než kdejaký chlap, ale lidi se k nim stejně chovají jako k pololidem…
Já jsem sice malá a mám blond hlavu, ale nejsem, opakuji: NEJSEM!!! poločlověk, kurvadrát!
A co víc! Nejsem ani blonďatá věc!
Chovejte se ke mě jako k plnohodnotnému členovi společnosti a ne jak k hovnu na botě! Protože nikdy nevíte, kdy mě budete potřebovat…

Vaše nasraná
Gloria!

Zanechat Odpověď

