Why? What I ever done so bad???

NEZÁLEŽÍ NA TOM, JAK SE SNAŽÍTE A ANI KOLIK ÚSILÍ VÁM ZABRALO DOSTAT SE TAM, KDE JSTE, PROTOŽE VŽDYCKY PŘIJDE NĚJAKEJ ZASRANEJ KOKOT, KTEREJ VÁM PODKOPNE NOHY A VYSMĚJE SE VÁM DO VAŠEHO KSICHTU, KTERÝM STE PADLI DO JEDINÝCH HOVEN V OKOLÍ.

To, že po nás na univerzitě šlapou jako po žvejkačkách a čekaj, jak moc se dáme natáhnout. Na to jsem si už zvykla. To, že nás dojej jako krávy a pokaždý, když přikážou Oslové otřeste se, tak se otřesem. Na to jem taky zvyklá…
Na to, že nám pod hnáty házej klacky, sem si už taky zvykla.
Ano, svět není růžový.
Ale kurvadrát mi řekněte, jak si doprdele mám najít praxi v místě bydliště, když bydlím 200 km daleko a cesta domů mi často trvá víc jak 9 hodin??? A během týdne mám ještě předměty, které potřebuji absolvovat a hlavně.. Učím!!!??
Kurva doprdele, si ze mě dělaj snad hystoricky hysterickou prdel ne!

Píči jedny byrokratický, zasraný, neošukaný, nepromaštěný!
Černoši s letlampama jsou na ty kurvy zamrdaný málo!

Fakt sem si měla zbalit vzít si pět švestek do uzlíčku a jít pást ovce na Zéland.
Malovala bych si tam krajinky.
Ovečky.
Pletla svetry.
Dýchala čerstvej vzduch…
Nečílila bych se jako tady v tý zasraný republice a nemrdala by mě každá zmínka, o kdejaký pizdovině ohledně školy.

Zasranej svět!
Vlezte mi na hrb, vy kurvy byrokratický ze studijního oddělení.
Vlezte mi na hrb, všichni vy děkani a proděkani i vy jiný mrdky mediální a komediální.
Polibte mi prdel a nechte mě laskavě žít.

Pak se v týhle zajebaný kurevský republice divěj..
Vždycky se ti mamrdi nahoře divěj…
Kurvy zacákaný!

Piss Off!
Gloria!

Zanechat Odpověď

