Smile please! It´s hurts!!! So what….?

Kurvadrát, tohle snad může potkak jenom mě!
Odjížděla jsem z koleje s pocitem, že moje pravá tvář asi umřela a nastoupila tam místo ní nějaká ta nekrotizující nebo zhoubně nádorově bující věc alá doktor House.
Večer jsem se po hodně dlouhé době (asi 10 měsíců) odhodlala i přes neutuchající blbý pocit na žlučníku, zpracovat několik sklenek Koňaku. Byl boží. Spalo se po něm jako by vás někdo plnou silou nakopl do palice a vy upadli do bezvědomí. Krása…
Jen…
Asi 5 x jsem se v noci z tvrdého spánku probudila do takového toho rozhraní mezi vědomím a spánkem a zjistila, že moje půlka držky bolí jako prase!
Ráno to bylo ještě horší, doslova a do písmene peklo.

Teď tu sedím s flaškou mlíka přilepenou na pravý půlce ksichtu a chladim ten bolavej hnus a odmítám si na to vzít lentilky…
Mám nějakou vodičku, co kapu do ucha a doufám, že to ten pant jako pochopí a laskavě přestane s otravováním mojí osoby.
Vždyť sotva otevřu pusu!
Já ráda jím!

Bože já chci zmrzlinu.

Zííívááánííí tááák boooolíííííí!!!

Alespoň kamarád, co píše takovej pěkně mystickej styl povídek, mě zásobuje svejma chapadlavostma a roztejkajícíma se lidma v podzemních městech starých Bohů a shoggotkama a arabama a podivnejma mrtvejma mnichama a zamrzlým peklem….
Lahůdka!
Tohle by se mělo přeložit a vydat celosvětově. Fakt mám ráda jeho styl psaní.
Inšpirejšn…

Ach jo já bych jedla, ale tady ani není co… Musim si koupit přesnídávky. Ty se dají cucat brčkem…

Ave Já
Gloria

Zanechat Odpověď

