Universiy. Is it only your own hell? Whatever..

Jsem opravdu chudým studentem, co opravdu jen očekává trochu té podpory při studiu a ne podkopávání a podrážení nohou a neférový přístup. Nebo ždímání peněz tam, kde nejsou, šikanu ze strany studijního oddělení, rozvrh se měnící tak, jak se mu zachce….apod.
Jsem jen člověk, ne robot.
Studentská léta mají být to nejlepší v životě mladého člověka.
Dle mého budu velmi ráda až budu mít práci, stabilní plat a budu pánem svého života já. Teď semnou jen smíká banda degenů s titulama, kterých se snažím dosáhnout i já a moje obavy o to, abych neskončila tak vymaštěná jako oni, pouze s přibývajícími problémy narůstají.
Občas se začínám cítit jako degen!

Dopíšu sem ještě něco večer až přejedu těch 200 km k máti kvůli vejmyslům univerzity…
Mrdky mediální!

Naštvaná, ale už i lehce ukidněná
Gloria

Zanechat Odpověď

