Bling! Bling!

Nesnáším „My sweet sixteen“, je to přehlídka nevkusu a dovolenosti teenagerů.
Rozmazlený dětičky co mají všechno nač si ukážou, jsou sobečtí a neurvalí, neváží si svých rodičů, kteří jim umožní jejich 15 minut slávy pomocí MTv.
Přiznávám. Trochu na ně žárlím. Víte ale proč?
Oni mají rodiče, kteří si dají tu práci připravit jim nejskvělejší večírek ve státě.
Já mám dneska jen přihlouplé jmeniny, ale můj otec na mě sere jako na placatej kámen a je mu to naprosto jedno. Vždycky bylo.
Moje máma sice dělá, co může, ale tohle zabolí.
Jo i já mám srdce.
A věřte, že je vlastně stále jen stísněné ošklivým pocitem zbytečnosti, protože o mě vlastně půl rodiny nestojí.

Odepsatelná položka, nic na vyhození.
Nechtěný parchant…

Když pak vidíte, jak si ti rozmazlení, obletovaní a milovaní parchanti poroučí nejdražší položky na seznamu, humry a dorty, motorkáře a šaty, kluby a auta, je vám jen líto, že vy si nemůžete poručit ani zmrzlinu za 50 kč, protože na ní nejsou peníze a dokud si na ní nevyděláte nebudou.

Bling Bling!
Třpyt broušených sklíček od Swarovského na kapotě auta …

Zklamaná
Gloria

Zanechat Odpověď

