Nooo! Please! 5 minute more!

Upřímně mě sere, že den nemá tak o 10 hodin víc než normálně.
Nic jsem nestihla.
Chtěla jsem si koupit tričko. ale nestihla jsem obchody otevřené. Nestihla jsem se vyspat. Nestihla jsem, zase a opět, namalovat tapetu. Což mě neskutečně sere, protože pan Habermann tu je tak osamocený na zdi..
Nic. Nic. Nic!!

Nebaví mě už psát ani na fejk blog a sotva se dostanu sem. Snažím se.
Ale snaha není vždycky všechno,že!

Stále mě nehorázně bolí čelist.
Bolíííí,Bolíí, Booooolííííí…

Viděla jsem konečně gympl. Je to stupidita sama. Nelíbil se mi. Proč sou z toho lidi tak vodvařený to nechápu.
Viděla jsem Občana Havla. Hezký dokument. Velmi se mi líbil.

Bolí mě záda.
Chce se mi spát.
A nevím, jestli jsem náhodou mou Drahou neurazila.

Všechno je z hovna!
A všechno je na hovno…

Gloria

Zanechat Odpověď

