Bim bam boum

…nebo ťik, ťak, ťuk??
Hele lidi taky máte takovej blbej pocit že máte čím dál tím míň času?

O víkendu jsem byla mimo civilizaci. Čas tam plynul tak nějak pomaleji, místo čumění do bedýnky s trubadúry jsem četla nemravné knihy (neříkejte mi, že nemáte rádi Lady Fuckingham… nebo dokonce, že ji neznáte!!!) nebo běhala po přírodě s aktivním starce, čtete starým psem:D

Po návratu jsem ztrávila nějaký ten čas u kamaráda tlacháním o střední škole, omíláním starých, ale velmi vtipných historek, pitím čaje a likvidací několika desítek čokoládových bonbónů v bonboniéře od mé milované babičky. Přece hned nepojedu na kolej, abych se tu činila na netu, když mohu ztrávit ještě nějakou tu dobu mimo internet ve sladkém nevědomí kolik dramat mi uniklo (žádné), kolik zpráv mi přišlo na ksichtknize (dvě), kolik lidí kde co komentovalo (Osumnáct), kde přibyly nové články (jen pár míst, všichni totiž přes víkend zodpovědně kalili a na nějaký psycho výlevy na blozích neměli čas) a kolik mi toho ušlo na Trumbelíně (hááááfooooooo!!! *hysterák*).

Mám pocit, že se vrátím ke klasickým dopisům. Na to si totiž musíte udělat čas. Koupím si dopisní papíry, inkoustové pero, nějaký ten inkoust a budu psát ručně u kávy v kavárně dopis mé Drahé a milované.
Bude to tak dekadentní.
Připojím sem tam nějakou tu kresbičku, protože umělci přeci po svých dopisech čmářou jako po jakémkoliv jiném papíře.
Jenže netuším jak moc si mohu být jista odpovědí mé milované.
Je to Ona ale velmi zvláštní osoba.

Má nálada je celkem podivná. Jsem zklamána, neb Ona Drahá osoba nemá momentálně možnost připojit se. Mě to štve. Jsem ráda když semnou mluví.
Hlavně s s ní ráda mluvím.

Dostala jsem do pokoje zrcadlo…
Báááájo!

S’il faut mourir.. a tak dál…
Nostalgie.
Tma venku.
Zima.
Shodila jsem naprosto nemožně těžký batoh a od té chvíle mám energie jako bych chtěla skákat do výšky (což je nemožné, vždy jsem se bála té tyče, že si o ni přerazím záda) a k tomu běžet maratón (haha, sotva uběhnu 400m aniž bych se u toho dávila, jak bych polkla plesnivou housku…).

Zázrak přetažení a tíhy?
Musím dřít jako mezek, abych byla spokojena a plna energie?
To mě sere!

Jak zařídit přítomnost toho, co tu chci mít?
Pravděpodobnost stálosti???

Gloria

Zanechat Odpověď

