Sail away..

Táááák!
Zase mizím mimo Pidlivizaci.
Mám koupené nóbl plnící péro, obálky a papíry mám čistý a prázdný…
Napíšu zase kilometrovej dopis Drahé mé. Taky doufám, že mi teda taky odepíše….
Pošlu jí i známku… Tak jsem hodná!
A běda jí!!! XDXD
Na Trumbelíně sem dneska vykonala onanistický kilometropost na Bohy tak doufám, že mi to přihraje alespoň jednoh…maličkého …. jedinééého followera.. ploooosííím.
Vím, že hamižnost je hřích, ale mám jich jen sedum..
Bůůůůůůůškyt!

No nic…jdu balit …:D checht!
Samý žrádlooooo!!!

Glorie

Zanechat Odpověď

