Despairs

…snad
A možná jen umlácená vším tímhle světem.

Přispěla jsem trošku do mlýna naší skupiny pro odvykání na šílenství. Doufám, že mě za to Drahá nezabije, protože to asi není moc dobrý.
Asi je to špatný, ale muselo to ven.
Atmosféra, musela ven.

Původně jsem ten článek chtěla nazvat „Nahá pravda“, ale stačila jsem se mezitím obléct:D.

Strašně mě nudí lidi. Průser ale je, že já potřebuju komunikaci a momentálně s těma lidma, se kterejma chci komunikovat a jsem schopná s nima mluvit, nejsem schopná se spojit:(
To nasere co.
Pořád mám tvůrčí krizi. Snad ji překonám tenhle týden, jinak jsem v pěkném řitním otvoru.
A to tak zoufale CHCI tvořit, ale nejde mi to.
To nasere co.

Gloria

Zanechat Odpověď

