Acid etches

Prý je zábavnější se užírat, tvrdila mi jedna má dobrá kamarádka.
Budu jí říkat třeba MyLady.

Víte, co dělá kyselina ve flašce?
Ono se může zdát, že skoro nic a pak jednou zjistíte, že se vám ta mrcha prožrala i skrz něco, co prožrat neměla…
Ono je problém, když už „self destrukce“, jinak sebeužírání, nemá ten kýžený trýznivý účinek. Když už místo užírání se rozpouštíte, což vlastně gumuje vaší existenci a ta se rozpadá a ztrácí do nicoty.
Já nechci být NIC v nicotě….
Proto tady tolik žvaním.

Z malé kapky může být moře, pokud pomalu a jistě přikapáváte další malé kapky. Okej tady jsou to kýble…
Kýble blitek a sraček, které musí ven, protože jinak by vás rozežrali nebo udusili.
Litry a litry hnusu, co ucpává vaše žíly a dýchací cesty.
Nikdy to nevyčistíte tak, aby vás aspoň nepálila žluč, Někdy je těch kýblů míň někdy víc, ale přiznejte si to taky. Síra ve vašem životě, kyselina, co naleptává vaše vnitřnosti, ten žluklej hnus vždycky tu bude. A jednou za čas to vynýst musíte. To je jako s Hovnodomem (nebo Kadiboudou pokud chcete).
Já to holt dělám skoro denně, pokud to jde.

Zjišťuju o sobě, že jsem někdy takový chaotik, že se ani sama v sobě nevyznám a jindy jsem tak metodická a direktivní až to bolí. Je to schizofrenní?
Puntičkářství je v akutním vyhroceném případě také definováno jako nemoc.

Bylo mi potvrzeno, je to tedy oficielní…: Jsem Divná!

Tonight folow the symphony
Gloria

Zanechat Odpověď

