What a colorful world!XD

Všichni okolo mě mění barvu hlavy.
Budu taky..
Držíme se stáda a kvačíme mílovými kroky s ním.
Stále jsem závislá na Bozích a nechce se mě to pustit.
Doufám, že Drahá dostala Psaní a odepíše mi (plíííííííííís!).
Doufám…
Stále mi chybí múza.
Chtěla bych alespoň jednu. Prosíííím!
Mám pocit zbytečnosti, protože o mě nikdo nestojí. Nevidim, že by to bylo naopak…:(

Zázračně se mi podařilo přežít první seminář v tomto semestru aniž bych usnula. To jsem ale úžasná, co.
Vlastně tam blekotali o hovnech a jen je převraceli jak hnůj vidlema, ale tak vidět celou bandu z katedry jak PŘIŠLA VČAS!!! a v plném počtu! To je něco!

C´est bientot la fin….
Pak už jen práce a realita….
Jako by tu už okolo mě nedupala roky…

Potřebuju něco dělat, ale nejde mi to. Jsem už zoufalá. Tak zoufalá, že asi zruším to na čem jsem pracovala tak tvrdě a nechám to plavat.
Nevěřím, že někoho vůbec zajímá, že pro ně něco dělám…
Neprorazila jsem.
Smůla.
Stane se…

Gloria

Zanechat Odpověď

