What a wonderful world..again or Our personal hell?

Víte ono je jedna věc oblíkat se divně. Ale věc druhá je, když na vác všichni divně oblečený lidi koukaj divně, protože jste nejdivnější z divných….
Stane se.
Ale je to pak o hubu.
Jela jsem MHDéčkem a tam seděla banda temných-opálených spoluobčanů, kteří až moc koukali mím směrem a podivně se ksichtili, ne neslyšela jsem, co říkají, nosím sluchátka, ale opravdu mi to vadilo. Naštěstí vystoupili dříve než já a zmizeli v útrobách pochybné putyky, nejspíš hrát automaty jako téměř každá skupinka temných-opálených lidí.
Známe lidi…

Konečně jsem obdržela svůj fotoaparát.
Jsem šťasná jako blecha, protože tohle je vlastně moje první fotící věcička, která je jenom moje!
Vánoce!
K vánocům už nic jiného nedostanu…..
Nevadí:D
Stejně je nemám ráda..

Nevím jestli jsem schopná nějaké hlubší úvahy dneska, nemám nijak téma.
V KFC jsme jednou milovanou slečnou, budu jí říkat EM, probíraly potřebu dnešní mládeže za každou cenu komentovat naprosto všechno. Oni si myslí, že pokud něco neokomentují, tak si lidé budou myslet, že nemají svůj názor. CHUDÁČCI.
Jejich názor dost často nikoho nezajímá, protože to bývají jen všeobecné plky o ekloidních hovnech, kterými se snaží někomu zalíbit a neuvědomují si dost často, že ani nemluví k věci.
Uvedla bych příklad, ale nechci v žádném případku být konkrétní, protože nechci podněcovat davy k umlácení jedné teenagerky.
Dneska jsme se slečnou EM přišly s nápadem, že ona bude sledovat oficielní stránky OSN a já NASA, kde se tato dívenka dříve objeví a okomentuje něco, tak ta z nás vyhrála.
Nedohodli jsme se na výhře, protože ta v tomto klání je irelevantní. Jde tam jen o princip. O takové potvrzení výzkumné teze. A vlastně i o srandu.
Bohužel mám jen takový neblahý a neodbytný pocit, že tato dívenka je schopná se tam vyskytnout a opravdu leavnout koment.
Jaké faux pas pro nás ostatní občany této země drazí a milení…..

Bydla mi z koleje ujela domů a já tu udělala nehoráznej brajgl. Moje krámy jsou roztahaný po celým pokoji. Irituje mě ta bílá stěna. Konečně du namalovat ty vlčí máky nebo se tu zbláznim.
Proč den nemá 60 hodin a já energii?

Tonight Follow the Time
Gloria

Zanechat Odpověď

