BaD Dreams

Občas přijdou noci, kdy nemohu spát.
Občas přijdou noci, kdy se bojím usnout.
Občas přijdou noci, kdy je mi zle.
A občas přijde noc, kdy se to všechno nakumuluje a děje se to nejednou.

Včera jsem dorazila z takové pomateně intelektuální akce velmi vyčerpaná, s bolavou čelistí (zase) a s opravdu podivnou nevolností a tedy ještě s pizzou.
Celý den jsem předtím nejedla, možná to bylo tím, ale celý den jsem měla pocit, že mi jídlo tak akorát pomůže ke zvracení. Asi se zase ozývá ta žaludeční neuróza….
Snědla jsem půl pizzy, nařídila budík na 22 hodin a v šest šla spát.
Bylo naivní si myslet, že v těch deset večer vstanu a bude mi líp.
Bylo naivní předpokládat, že bych snad mohla v těch deset maličko zkulturnit tu místnost, co obývám.
Bylo naivní si myslet, že snad dokážu vstát z postele i v jiném případě než když už bylo akutní jít na hajzl.
Bylo naivní si myslet, že si vyřídim korespondenci na mailu…
Bylo tolik naivních myšlenek v mé hlavě, že si to ani neumíte představit!
Internet nešel…….. spadl server.
Bylo mi furt dost blbě.
Byla jsem jednou na záchodě a ve chvíli, kdy jsem předpokládala, že budu blejt sem si přistrčila k posteli kýbl.
Mimochodem krásná představa, jak jdu po té dlouhé chodbě s kýblem plným blitek….
A zkulturňování místnosti sestávalu jen ze zavázání pytle s odpadkama a vyndání jej z kýble, do kterého jsem se chystala zvracet.

Pokud jsem tedy už zavřela oči, zdály se mi divné sny.
Takové ty znepokojivé sny, ve kterých se nemůžete hýbat, křičet, prostě nic a často se dostanete až do fáze, kdy se vám zhasne svět a vy asi vlastně zemřete.
To se mi dnes zdálo asi 20x.
Jednou mě zachránili.

Je mě zle milé děti a to mám jít učit pár přidrzlých fakanů.
Jak já chci mačetu!

Tonight follow the Donkey
Gloria

Zanechat Odpověď

