Fucking Cold and Utopian Ideas

Tak co lidi.
Mrznete?
Já teda kurva jo!
Sice sem si koupila kabát, a krásnej, ale nedokážu zatím vychytat jak se oblíct. Buďto mi je moc zima nebo moc vedro. To nasere!
Dere mě fakt, že nevidim slunce. Bohužel teda potřebuju trochu světla abych fungovala, ale upřímně nenávidím letní měsíce, kdy ho je tuny.
Mám ráda takový ty podzimní dny se žlutým světlem, modrou oblohou a padajícím listím, kdy si můžu oblečení navrstvit tak, jak mám ráda a je mi oukej.

Včera jsem chtěla napsat článek, a krásnej!
Ale vysrala jsem se na to.
Nějak mě přestalo po deseti řádcích bavit ječet o demenci masových soutěží a protěžování zlatých dětí.
Jsem tím natolik znuděná, že už na to ani nedokážu obstojně nadávat.
To nasere, když váš blog je vlastně o uvolňování stresu pomocí nadávání na konkrétní faktické události\lidi\věci i na nekonkrétní jevy\lidi\události.
Já tak ráda nadávám. Upouštím záklopku a ten vulkán jménem Já se pak aspoň nerozlítí někde uprostřed nejnevhodnější situace, kde by napáchal tuny škod. Sice ráda páchám škody, jsem prostě škodolibá, ale někdy je to nevhodný už jen z toho důvodu, že mé chamtivé Já by z toho rádo profitovalo.

Neksichtěte se tak!
Everybody are Bitches!
Ne že ne!

Serou mě kdejaký mrdky mediální a nejradši bych kdejakýmu papalášovi usekla palici.
Ráda bych, aby přišla apokalypsa.
Lidi by z poloviny umřeli na výbuchy atomovek, další tuny by jich zemřeli na nemoc z ozáření a kdesi, cosi dalšího a pak by zbyla banda přeživších.
Nosily by se hadry takový, jaký by byly a nikdo by se neksichtil, prachy by ztratily význam, přežily by ti, kteří by uměli zapálit kamna a uvařit bez plynu a elektriky, Nasekat dřevo na zimu a zpravovat motory bez „zákaznického servisu“, který vám potřebné součástky a serepetičky doveze až do domu případně namontuje přímo v „servííícu“ …
Přiznávám, auto opravit neumím, ale hřebík bych si uměla udělat. Jsem líná vařit, protože se najdou lidé, co to udělají za mě, ale chtěla bych, abych musela tohle všechno dělat.
Život by pak byl o trochu jednodušší.
Litovat by se dalo snad jen ztráty Trumbelíny. To by mě bylo fááákt moc líto (bez ironie děcka!).
Když ale vezmu v potaz moji psychózu z netu, která se projevuje naprostou nechutí někam něco psát a na netu vůbec existovat, krom Trumbelíny, a neskonalou chutí mluvit s lidmi face to face, byla by to opravdu ženiální situace.

Dost už utopistických idejí.
Zítra zase mizím do míst, kde lišky dávají dobrou noc, tak se tu mějte jak chcete.
Drahá, doufám, že se mi zase někdy ozvete…..
Byla bych ráda.

Děkuji Popelce za krásný komentář. Opravdu potěšil mou egoistickou dušínku.

Moooore!!! I want moooooreeeee!!!

Tonight follow the nasty gremlins and beautifull unicorns.
Gloria

3 komentáře to “Fucking Cold and Utopian Ideas”

  1. Cinderella Says:

    taky mrznu že bych z toho chcípla, kabátů mám tři prdele ale ani jeden přispůsobivej – ráno pro „sibiř“ odpoledne pro normální zimopodzim… O protěžování zlatejch harantů vím svoje, hrůza hrůzoucí, zajímalo by mě co si ty lid řeknou na smrtelný posteli že dokázali? „Hmm dokázal jsem podplácet učitele už od páté třídy, dokázal jsem nechat krachnout rozjetý podnik mého otce, který mi předal na zlatém podnose, dokázal jsem rozbít display u IPhone až za týden?“ FUCK OFF

  2. Cinderella Says:

    jo a díky za pochvalu… tvůj článek mě donutil projevit se a tak to zůstane 🙂

  3. Díky Popelko. Aspoň někde mám odezvu. Začínala jsem být už docela brutálně unavená věčnou nulou, která se ukazovala u všech článků. Ostatně jsem unavená i tou věčnou nulou od jisté osoby, na které mi docela dost záleželo. Jenže jí na mě asi ne….

Zanechat Odpověď

