Fucking Haloween!

Jedu mimo civilizaci a setsakra se na to těším.
Žádný Haloweenský večírek, otravné převlékání tak, abych nevypadala jako normálně, protože normálně jsem už dost divná.
Pěkně si užijem dušičky v divočině a vlezte mi na hrb.
Zapálim si svíčky.
Kouknu na hvězdičky.
Vyseru se na net.
Možná se nechám sežrat od zvěře, aby se jim ze mě udělalo nevolno, možná taky ne.
Možná mě sežere kousek od baráku jakési třpytivé pobledlé cosi a bude mu ze mě zle … možná taky ne.

Mějte se tu jak chcete!
Tonight follow the way of little smashing pumpkins.
Gloria

2 komentáře to “Fucking Haloween!”

  1. Cinderella Says:

    nesnáším halloween….

    asi jsem na to moc vlastenecká

  2. tak on haloween vlastně je pohanský svátek…jen je asi jako valentýn zkomercializovanej do nechutné podoby a to mě na tom mrdá!

Zanechat Odpověď

