I can´t wait anymore. I´m alone and you don´t care…

Hele jako jo. Beru.
Každý člověk má právo na svoje soukromí a svoji samotu. A každý má právo někoho mít rád. Ale myslim, že nikdo nemá právo nikoho tahat za nos, zacházet s ním jako s kusem ničeho, když ho podporuju a nakonec se na mě vysrat a ignorovat mě.
Cítím se velmi špatně a ano, štve mě to.
Rozpadlo se mi naprosto všechno, protože jsem se přidala ke straně, ve kterou jsem věřila, podporovala jsem ji a nakonec jsem zkončila sama a s ničím.
Momentálně to takhle vidím. Omlouvám se, jestli si za měsíc nebo dva si budu připadat jinak, ale teď tu pláču, jsem sama a člověk, od kterého bych chtěla nejvíc slyšet, že je semnou a že mě podporuje tu není, není tu už několik týdnů a já si přijdu, že mě několik týdnů naprosto ignoruje.
Pěkně mě to mrdá!
Protože já se mohla přetrhnout.
Vždycky takhle zkončím a začíná mě to srát.

V divočině se nestalo nic převratného.
Nic mě očividně nesežralo, dokonce ani neožužlalo. Kojoti, vlci, prasata i jeleni se bojí k baráku, protože jsem je asi docela vyděsila.
Upíři se neukázali, kočka Kocour dělá, co se jí přikáže, Pekelníci hrajou karty v přiděleném kumbále ..

Proč Pekelníci?
Protože starej Mlejn.

Dneska jsem viděla velmi hrůzostrašný pokus o novou českou pohádku.
Kam se poděla česká klasická škola, výteční herci a režiséři!?
Kde jsou kvalitní pohádky!!!
Nechci koukat na něco, kde rusalky tančí sestavy na Wanabe od SpiceGirls a Mádl aka vodnický učeň se tam opíjí Ohnivou vodou.
Wole, kam jsem se to dostala.
Řekla bych, že chci maminku, ale ta mi nepomůže.
Drahá mi nepomůže.
Nikdo mi nepomůže.

I can´t wait anymore. I´m alone and you don´t care…
Tonight follow Atrei in his journey in Neverending Story.
Gloria

Zanechat Odpověď

