Black vs Pink

aneb jděte ven s parchantama:D

Tak jako svoje drahé lejdýs mám ráda. Dokonce už vím, proč se mi slečna Ká začala líbit. Je božoucně prdlá.
Mám ráda slečnu Yu a M. A to tele A, co mi málem zarazilo zubatý do lebky taky.
Sice mě nepřešla rozmrzelost a zlost ze včera, ale už to pomalu začíná povolovat ve sprostých výrazech.
Ale v postoji k věci jsem stále zabejčená a jsem zvědavá, co s tím bude dělat….

Dneska bylo hezky. Svítilo blunce, azůro.
Kočky na střechách, psi na dlaždičkách, ptáci v klecích…
Bylo hezky…

Tonight follow the Milky way.
Glori

Zanechat Odpověď

