Vanity of vanities + Halloween horror

Je fajn posloužit jako katalyzátor pro možnost plivání na druhé.
„Ty, kdož jsi bez viny hoď kamenem…“
Já házím, i když jsem vinná, ale jen protože se neumím trefit a jsem rebel… Haha…
A sebevrah..

Nebaví mě to tu.
Sere mě škola, došla jsem k názoru, že prostě nechci dělat to, co studuju. Je mi z toho zle a to jsem ještě ani nezačala….
Docela nevím, proč jsem se rozhodla vstoupit do toho společenství, kde jsem a netuším, proč jsem chtěla vůbec dát všanc svůj ksicht, když mě kdejakej internetovej anonym může teď flejmovat. Klidně i jen tak….

Našli jste díky nenávisti ke mě své známé?…Oh! skvělé… není zač…
Mám Vám pogratulovat a nebo vás litovat??? Nejsem si jistá… Promiňte!
Zkusím se zeptat pana Špačka jestli mi s touto situací poradí. (pozn. autora: Špaček – člověk, který radil prezidentu Havlovi, jak se zprávně chovat při delegacích, jak jíst, jak komu potřást rukou atd….)
Myslím, že vás Drahá chápu, proč jste od toho odešla.

Tonight Follow the White Rabbit
Gloria

4 komentáře to “Vanity of vanities + Halloween horror”

  1. Cinderella Says:

    ahoj, dlouho jsem tu u tebe nebyla…. co studuješ? já jsem chtěla být baletka, ale jsem na to už moc stará a odejít do důchodu za 10 let zní sice hezky ale…. připadám si zbytečná…

  2. balet je krásná věc…to jo…
    studuju peďák… co přesně není důležité, ale vím, že to dělat nechci…
    Zbytečná si přijdu taky… prodávala jsem nějaké věci, dělala jsem se s nimi… a nikdo to nechtěl… nikdo… připadám si tááák zbytečně, když se pro tohle uskupení lidí skoro přetrhnu a oni mi to ani nehodí na hlavu jen chladně odfrknou a odejdou nebo si ani nevšimnou…

  3. Cinderella Says:

    Tak to zkus mimo vaše společenství… věřím že o kvalitní ruční práci bude zájem….. vždycky kdž todle slyším tak moje dobrosrdečná dušička praská ve švech… strašně bych pořád všem pomáhala a pomáhala…. Takhle jsem pomáhala bezdomovcům – jídlem a pitím (nealkoholickým samozřejmě) někteří z nich byli vděční ale valná většina z nich na mě ještě řvali že by raději prachy…

  4. tak si je měli ti ignorantští bastardi vydělat když by raději prachy… Tss
    taková nevděčnost mě sere!

Zanechat Odpověď

