Small bags are evil and a diet cola too!

Víte. Nesnáším malé tašky, do kterých se nic nevejde.
Nemám ráda, když někdo redukuje množství věcí, které si chci vzít s sebou. Dokonce i když to dělám já sama….
Si to vemte! Co když se mi ty kalhoty navíc budou hodit, protože promoknu na kost a ostatní oblečení bude z nějakého podivně šíleného důvodu celé od bláta.
Vím, že si je stejně na sebe za celý týden nevezmu, ale budu klidnější, když je budu mít u sebe.
A co ta 4 trička!
Vím že použiju maximálně 3, protože první zamažu od rzi, druhé od mouky a oleje při vaření a ve třetím pojedu domů. Ty ostatní dvě mi postačí, protože přece nebudu špinit jiné, když vím, že tyhle jsou už ušpiněné a tudíž jim víc špíny neuškodí… Navíc! Mám tam ještě záložní tašku s hadrama, kde jsou dvě další trička!
Ale, co když budu chtít vytvořit outfit a nebudu mít z čeho, protože to nechávám na koleji? Bože, jak materialistické. Ale taháš se s tím sama…..

Inu, tentokráte jsem to zvládla a moje taška má ještě místo na trochu jídla a nějaké další hovadiny, které jsem původně ani brát nechtěla…
Dokonce tentokráte jedu s deskami. Musím tvořit!
A to mi připomíná! Barvy!
Ještě že píši článek, neb jinak bych a ně zapoměla:D

Ty jo a to dokonce mám i špinavé prádlo na vyprání!

Nechápu, co se semnou děje! Kde jsou mé hamounské časy, kdy jsem potřebovala mít tašku k prasknutí plnou věcmi a ještě tak dvě zavazadla k tomu?
Nechápu!
Asi stárnu.
Nebo jsem zchytřela…..?
Ale kdeže. To by se Mě nestalo…

Možná to bude nedostatkem cukru v krvi.
NORMÁLNÍM!!???
To snad ne! Takové zlo se snad ještě nekoná!
Dost toho, že mi ráno donesli Zero Colu – Prooooooooooč!! Bez cukru…. Proooooooooooč!!! TxT
Tak ale pořád je to Cola ne…
Dá se to vyrovnat čokoládou….. pokud jste jí nesežrali předchozí večer a vaše neskonalá lenost vám zabránila se zvednout a dojít si pro ní do obchodu….

Vlastně i tu Colu mi donesla bydla, společně s práškama, protože jsem byla líná dojít si i pro ně….
Lenost je taky zlo….
Nedostatek cukru je víc…
Říkejte si co chcete, ale v období, kdy ženská krvácí má prostě nárok na lenost a cukr!

Tak pro dnešek dost lenosti, musím zvednout svou tunovou prdel (kterou mám ráda tak jak je!) a odsunout ji směr vlak…

Mějte se tu jak chcete a koukejte lenošit a jíst cukr. Je to zdravý!

Tonight follow the way of sugary carnival….
Gloria

2 komentáře to “Small bags are evil and a diet cola too!”

  1. Cinderella Says:

    hah, ještě že mě nedostatek cukru nepotkává… spíše přebytek. Přebytek neskutečného nasrání!!!! Nejraději bych někoho uškrtila… nebo tak něco hlavně aby ti lidé trpěli…

    nesouvisí to s tvým článkem ale jsem naštvaná a přijde mi to tu jako dobré místo. Moc ráda vidím že má někdo podobné problémy jako já….

  2. Klidně si zanadávej Popelko..
    Myslím, že od toho to tu mám… Takový řvoutek.. Pokud chceš klidně si tu řvi jako já:D
    Alespoń si nepřipadám sama a nepochopená, když tu někdo řve semnou.

Zanechat Odpověď

