Oh Yeah!

Zpět z doby kamený..
…okej spíš železný.
Můžu vám říct, že opravdu jediný, co mi tam na tý samotě chybí je ta koupelna s tekoucí vodou a slušné připojení. Když nevidim lidi, je mi tak strašně fajn. Je fakt, že kdybych neviděla lidi, tak nemám o čem tlachat a musela bych to tu zabalit, ale i tak se mi tam ta odříznutost líbí. Těším se až si jednou pořídím takové ty domácí šaty z 18. nebo 19. století a budu tam trajdat v nich. Jako bych se vrátila o několik set let… bájo!
Drahá musím vás tam jednou vzít, budete jak v ráji!

Mezi lidmi bývám hysterická. Zajímá mě jak dopadne ta přednáška, kterou musím odkecat o víkendu. Budu hysterická….
Na lidi poslední dobou jen vrčím.
Bodejť by ne. Vždyť když se něco sere, tak nastává řetězová reakce a sere se to řádně a hodně… a hlavně všechno.

Lidi jsou jako spouštěče!
A vlastně, i když se nic nesere lidi jsou divný figurky, který mě docela nebavěj. Si vemte. Jedu si takhle v sedum hodin trolejbusem, tma, zima, těžká taška na zádech, dva opilci, co mi zasedli místo a já se těď nebezpečně kinklám u tyče uprostřed busu a snažím se vyrovnávat brždění řidiče deskama v druhé ruce. Fakt cool!
Dědci si to naprosto samozřejmě namířili k místu, kam sem se pomalu sunula já, protože s tím báglem to fakt nešlo, pomalu mě porazily, rozvířili alkoholový odér okolo sebe a ten jako by visel na místech, kterými prošli. Blah!
A ještě se na mě uculovali a cosi mleli, což jsem jim skrz Bohy na uších nerozuměla a ostentativně jsem je ignorovala…
Pocit satisfakce přišel, když si to dědci srali, že budou vystupovat a sedli si na prdele, protože řidič fakt neuměl řídit. Tak mě to potěšilo, že tam sebou kidli na podlahu až sem se pousmála…Nic víc. Mám přece pud sebezáchovy. Co kdyby se chtěli prát, protože se hystericky chlámu:D
Navíc už jsem pohodlně seděla na jiném místě, které uvolnily takové dvě milé slečny. Na místa dvou ovíněných pánů se posadila mladá dvojice a po několika vteřinách už museli mít kabáty i nosy toho puchu plné, proto se zvedli a vypadli na druhý konec vozu…chacha!
Jsem i škodolibá, to ano.

Zítra budu muset na konzultaci do školy. Mám prdlajs…
Ale půjdu tam, protože jsem jinak mohla zůstat na samotě a to by u Mikelangela nebylo dobré utrácet prachy za cestu sem a tam jen kvůli špatně placený práci ve čtvrtek večer…
Zatraceně, jak mě to tady sere.
Nevíte někdo, jak sem mohla být spokojená na koleji?
Poslední dobou jdem ráda tam. Ale zkončili pěkné časy, škola se resuscitovala k životu a rozhodla se mi škodit… Fakt paráda!

Btw… tu přednášku na víkend mi sežral kompl, takže víte, co dělám zítra…. CELÝ DEN!!!

Když se to sere…

Tonight follow the shiny metal ass… (ah yeah! it´s Bender!)
Gloria

Zanechat Odpověď

