Do anything, stupid Bitch!

Jsem tak ubitá.

„..nechám si projít hlavou..kulku z olova pravou…“

Co mám dělat, když všechno okolo mě se sype jak domečky z karet?
Jo, vím, nemůže všechno být jak krásný sen. Ale mohlo by to všechno být jako normální, docela dobrý sen, kdy se ne všechno děje tak, jak chci, ale děje se to alespoň zprávným směrem.
Noční můry by snad byly příjemnější.
Začínám mít depku z lidí. Chci sedět sama v kavárně a číst si knihu bez toho, aby na mě nově přikvačivší blbě zírali. Asi jako abych už vypadla a uvolnila místo.
Kavárny jsou od toho, že se v nich sedí delší dobu,krucinál! Nelezu do fástfůdů, kde bych ty debilní ksichty pochopila. A ano, chápu, když na mě obsluha čumí blbě, když sedím v KFC 6 hodin, melu pantem s Předrahou nad kelímkem pepsi koly.
Miluju bezedný kelímky.
Ale co nemiluju, jsou věčně čumící lidi. Kurva zvykněte si, že lidi sou divní a jiní a přestaňte zírat jak na nablejskaný kolotoče!
Poutě už nejezdí. Nevyplatí se jim se u vás zastavit vy škrti, protože vy se již odmítáte bavit. Pouť! Co to pro vás je. Pouze banda lidí v maringotkách s kolotočema.
Nikdo už v tom nevidí to kouzlo a kolotočáři už z toho taky jen rejžujou a nic jinýho…..
No a to přesně vy děláte, když na mě čumíte.
Rejžujete! Honba za senzací. Večer u piva nebo u domácí bábovky budete sousedům vyprávět jakýho EXOTA jste viděli ve městě. Burani!

Vím jsem tady ta divná, ale kam se na vás hrabu!

Tonight watch really horrible horror.
Gloria

Napsat komentář