You must…Do it!… Zomg! FU!

Musíš, musíš, musíš, udělej to, teď to udělej, a hned!
Grrr..
Nechci nic dělat. Chci tak na půl roku prázdniny, kdy budu tak akorát píct, vařit jídlo, když budu moc líná, tak si zavolám a nechám si něco dovézt.
Jen chci klid a nemuset nic!
Ach jo připadám si těžce neschopně, když vidím kolik toho mám a jak nic není hotovo.
Stresuje mě to a já si ten stres nepřipouštím. Stresuje mě to a z toho stresu mi blbne tlak. Stresuje mě to a já si připadám čím dál tím neschopnější a do toho i těžce nemotorná.
Proč?
Protože proto…
Je mi konstantně zle a konstantně zkoumavě pozoruji pohledy lidí, kteří mě naprosto odsuzují dle mého oblečení, vizáže a kdesi cosi, jen aby se jejich jednoduché šedé kůry mozkové mohli zabývat nenávistí, závistí, hloupostí a dalšími zmijími jedy…
Je mi zle a obloha za oknem černá v nevlídné vyhlídce velkého lijavce.
budu muset do práce a koupit něco k snědku.
Nic tu nemám.
Kolej není moc zdravá na žaludek, věřte mi. Nedoporučuji ji slabším povahám.
Jsem slabší povaha….
Nahrává mi zatím benevolentní uspořádání, protože věřte mi nějakou maturitu z matiky bych nedala ani za soustavného pérování a učení. Nejsem ten typ. Vždyť já se na maturu skoro neučila.
Jsem snad génius?
Ale kdeže, láry fáry a kecy v kleci.
Jsem jen zasranej Lucker jak Lucky Luke.
Zasranej Lucker…
Ve čtyři mám být v práci. Možnost vyjít hned a zajít se občerstvit s jednou zastávkou v krámě. Jak povzbuzující a důvtipné!
Občas možná probleskne střípek génia zašponovaný nějakým nedopatřením v mé lebce.
Musím zašít knoflík.
Mám nit?
Mám nit.
Mám všechno co potřebuji a i přesto nejsem šťastná.
Chci víc.
Je to chyba?
Možná ano, možná ne. Já si myslím že o něčem snít je zprávné.

Tonight follow your dreams.
Gloria

Zanechat Odpověď

