Give me my Opium!

Dnešní den byl extrémně děsivý, extrémně náročný a extrémně nevyspalý.
Když si vezmete fakt, že jsem za poslední dny nenaspala téměř nic, plácala se v přednášce, které mi tak trochu zmizela z pc pár dní před akcí, a k tomu, když už bych spát mohla, nemohu usnout a bolí mne zase pant.
Myslím, že jsem už dávno zešílela a jen sním svůj sen pod práškama, na zemi v polstrovaný místnosti, na samotce, abych neublížila sobě ani okolí.

Mad world….Mad world..

Zastávky zde v matce měst smrdí čím dál tím víc. Ani v létě, v parnu, to na místních zastávkách MHD nepušilo močovinou tak, jako dnes, když jsem se vracela z akce.
Mám dojem, že jeden z těch lidí, co tam spali na lavičce, byl asi tím zdrojem zápachu, protože vypadal, že je značně provlhlý na jistých místech a jelikož ten puch byl neuvěřitelný, hádala bych, že povolily i svaly a upustily i něco ze svých tužších pokladů.

Hledáse voňavé Hovno….

Hledá se Hovno..

Stejně ten článek nikdo nebude číst…

Carpe diem quam minimum credula postero!
Gloria

Zanechat Odpověď

