„Taka Taka Taka“

… mě se ale nic datlit nechce….
Poslouchám tu božího Mikelangela a jeho naprosto skvostnej hlas v !!anglické!! písničce od U2… „with or without you…..“
Slintám.
Stále slintám…
Pustím si jí ještě tak tisíckrát, proto očekávám, že se zachvíli utopím ve svých vlastních slinách. Oh.. utopím se dřív, našla jsem video…
Mimochodem Merwan skvostně sekunduje…
Přemýšlým, proč proboha jsem se musela narodit tady?…Co tu dělám?
Proč nejsem Francouzka a ty krásný lidi na mě nekoukaj z časopisů? Proč na mě ONI nekoukaj z pódia, když tam jako správná fangirla tak dvakrát do roka slintám nad jejich awesomností?
Proč?
With or without you?
I can´t live…

Ježíšku já chci plamenomet a ještě Mikelangela jako vánoční dárek. Prosím!
Přísahám, že už nikdy nebudu chtít nic jinýho.. (okej jen tu chemikálii do plamenometu ale nic jinýho! Fakt!)
Jsem si právě vypěstovala novou závislost.
Dejte mi ho proooosíííím!

Okej dosti pubertálního kvílení.. (íííííkkkk!!! And you give yourself away…..)
Řekla jsem dost! ( …I can´t liiiive with or without youuuuuu…!!!!)
Notáááák! (no jo…with or without you..)

Ne, neptejte se, musí vám být jasný, že jsem magor.

Právě jsem zaslechla přes končící píseň krásnou věc……. Pizdokráva dostává zjeba, že je blbá kráva. co se v jednom kuse musí chodit maminky ptát i na primitivnosti jako je dovolení na záchod…. (..A mami? Myslíš, že mám jít na záchod???) Jako to si nedělám prdel, je tomu 23 let:D

And you give yourself away!

No hele, dneska jsem viděla svůj šutr do prstenu. Budu mít dizajnovej prsten..HAHA
Je to naprostej skvost!
Jen tak nikdo takovej mít nebude. Ten žudřík tahal ten pán až z trezoru.

Ten příspěvek mám rozepsanej už … eee…skoro dvě hodiny. Ty jo lidi važte si toho, protože dost často se vám v mém příspěvku promítne celé moje odpoledne a to ani nemrknu..
Upřímně, an you give, and you give, and you give yourself away…..
Myslím, že jsem si hlavu zasrala dalším povoleným dopingem na dalších pár týdnů, můj obdiv k Bohům opět pouze stoupl.
Stále lituju, že jsem nucena žít tady. Ano, možná kdybych hnula prdelí, tak bych se mohla kochat jejich velikostí přímo ve Francii, ale to bych musela být člověk, co se hne i bez svých věcí a svýho komfortu.
To nejsem. Nejsem žádný dobrodruh…
Škoda…

Tonight follow the music of your heart.
Gloria

Zanechat Odpověď

