Glory glory halelujah!

Ne neděste se, že by to snad bylo historicky hysterické jásání. To ani náhodou. Na to jsem stále moc pesimistická.
Ale viděla jsem Pottera 7 a těším se na 7 a půl až konec. Hajzli…
Sere mě, že mě připravili o konec Pottera jen kvůli hamyžnosti. Já chci sedět 6 hodin a víc v kině!
Prostě chci!

Gwááááááááááááááááááááááá!!!!

Ne nezbláznila jsem se, ještě ne….
To přijde.
Časem.

Závislosti na coververzích zpívaných Bohama jsem se nezbavila.

Novinkou je, že má sestra se mi sere do statusů na takové té soušl network, protože prostě musí rýpat do všeho, kde se ocitne slovo „Bůh“.
Hloupá krátkozraká husa.
Do jejího Hospodina a Ježíše „jejího pána“ se taky nikdo nesere, tak ať jde někam husa!
Jak říkám: „..Někdo se modlí, někdo zapne rádio..“

Kde seženu Bin Ládina? Zn.: Levně klidně i ne moc kvalitního, jen nesmí předčasně vybuchovat.

Cítíte se už v tom časovým pressu před zasranejma svátkama?
Protože Já už jo. Nenávidim Vánoce snad od první třídy, kdy mi bylo naděleno něco, co jsem nechtěla. Nepamatuju se, co to bylo, ale vím, že od první třídy se mi příčilo zdobit strom, shánět dárky a kdesi cosi okolo zasratejch vánoc.
Když jsem později měla vařit štědrovečerní večeři, neb matka byla hysterická a nezvládala to a z nervozity jsem neosolila řízky, za což jsem následně dostala strašnýho zjeba, rozhodla jsem se vánoce všelijak ignorovat.

Občas se opíjim, občas je bojkotuju při zdobení stromu tím, že strom pomalu obírám od ozdob a ty schovávám, dárky dávám předem nebo pozdě, vlastně je dávám kdy chci, protože prostě chci.

:3:
:2:
:1:
:0:
„Teď“
Všichni budem happy a budeme mít náladu provoněnou skořicí a jablky, budeme se usmívat jako debílci a rozdávat si nákladné dary, aby bylo vidět „na kolik“ si danou osobu ceníme.
Bullshit zmrdi!!

Další věc, co miluju nadevšecko, je když přijede banda z mlejna a okamžitě nastane řev….
kde, koho, co nasralo, politici, poliši, hovna na botách.
Vtíravá matka příde a obviňujícím hláskem nutí syna provést nějakou operaci, aby ji nemusela dělat sama….
Debilní pizdokráva se snaží vetřít svým klasickým nezměnitelným táhlým idiotským pozdravem o hodně óóčkách.
Občas si říkám, že když se jim opravdu vehementně vyhýbám, dělám jen dobře pro své duševní zdraví.
Pizdokráva stále nedokáže pochopit, že její matka je taky jen člověk a potřebuje spát, proto nutí svou vtíravou matku dělat na jakýmsi debilním pamfletu, co si říká kalendář.

Jojo alergie (to jsem zaslechla skrz sluchátka), tu mám já na vás.
Věřte, nevěřte.

Tonight… With or without you…
Gloria

5 komentářů to “Glory glory halelujah!”

  1. Cinderella Says:

    dlouho jsem tu nebyla… teda byla ale nekomentovala. Musela jsem se vzpamatovat z několika šoků, ale teď už jsem tu! Závidím ti, že Vánoce alespoň slavíte, moje rodina je taky nenáviděla tak se rozhodlo. Vlastně jsme je nikdy pořádně neslavili. Už to je pět let co se vždycky akorát koukáme na pohádky a dáme si jakési pseudodárky abych pak ve škole nevypadala divně. Stejně vypadám. Mám strašně ráda tvůj styl psaní….

  2. Děkuju ti. Jsi asi jediná. Většina populace mě dle psaného projevu označuje spíš za „arogantní nafoukanou debilní krávu“.

    Mě by ani nevadilo, kdyby mě někdo nechal vánoce neslavit. Cítím se trapně.
    Nemám pro nikoho dárky, nemám na ně a je mi trapně, protože ty dárky musím mít v určitý přesně daný termín a každoročně ho nestíhám a tím více trapně se cítím.
    Prostě looser první katgorie…

    Díky, že tu jsi, protože jinak bych tu už nebyla já….

    • Cinderella Says:

      áááále… dárky… tak něco upeč třeba perníky nebo tak a hezky je nazdob (pokud jsi teda talentovaná, ne jako já) to skoro nic nestojí jen to chce trochu času… Poradíš si a myslím že pokud jsi zvyklá i obdarovávat přátele tak jim řekni ať počkají, pokud jsou to opravdoví přátelé tak to pochopí 🙂

  3. Tady jde o rodinu… ty to moc nechápou….
    Matka si maluje vánoce u „rodinného krbu“, sestra zase že jí osvítí Ježíš, já to jebu a mámy přítel, ten si užívá dobré jídlo…
    Jsem černá ovce, co nezapadá. Moje představa krásných svátků klidu a míru je : zavřít se v bytě, napustit si vanu horký vody, dát si pořádnou bublinkovou koupel, potom nějakou dobrou mňamku a pak koukat na horrory … SAMA! Říkejte mi asociál…já rád…

  4. Nejvíc mě na Vánocích štve, že s tím buzerují už od září, Vánoce jsem měla docela dlouhou dobu i ráda, dokud jsem kamarádkám kreslila obrázky nebo vyráběla přáníčka bylo vše ok. A rodinu jsem obdarovávat vůbec nemusela, jim stačilo, když jsem byla hodná, Vánoce byly opravdu o tom si odpočinout. Od té doby, co jsem ale na vejšce je všechno jinak (vážně nevím, co se s rodiči stalo, asi se zbláznili).. vánoční Praha plná turistů (fuuuuuuuuuuj), a teď ode mě rodiče očekávají dárky, při tom já ty peníze nemám, a místo abych si odpočinula, tak stojím s mámou celé dny v kuchyni a vaříme a pečeme.. a křičíme na sebe..a pak u stolu děláme, že se nikdy nic nestalo WTF! Radši bych ty Vánoce už vůbec neslavila, i to jak něco dostanu, úplně nečekaně, a ten pocit, že já pro tu osobu nic nemám, je ubíjející. Ještě že můj přítel má k Vánocům podobný vztah jako já, takže až se osamostaním, bude to rááááááááj..(ne budu od rodiny tak daleko, že k nim na Vánoce nebudu moct jezdit, muahahahaha!)

Zanechat Odpověď

