I want more…

Je mi blivno.
Je mi tak nedobře, že kdyby mi chtěl dělat Johny Depp ošetřovatelku, pošlu ho do prdele, už jen kvůli tomu, že bych nechtěla, aby mě tak boží chlap viděl blejt.
Kterej idiot tohle vymyslel!
Měli by ho pověsit za uši do průvanu!
Proč jste mi krucinál dali nervy, který mě nutěj k těmhle stavům!????

To je za trest!

Mimochodem, znovu se mi chce zvracet a věřte mi, že tomu chci zabránit za každou cenu. Bohužel mám dojem, že můj žaludek má na tuto „věc“ rozdílný názor…

Navíc mám dneska naprosto otřesný vkus na hudbu!


Samej vyžehlenej asiat…
Mám chuť zabít tu slečnu, co to umisťuje na jednu ze soušl networks, ale kdo by mi pak zásoboval brakovou převážně korejskou hudbou?

Drahá na mě sere jak na placatej kámen, tak počkám až si všimne, že už nejsem…
Třeba se něco stane…
Novej velkej třesk, bo tak něco.

O Potterovi jsem tu už psala…
Nemám momentálně jinej film zhlídnutej, abych mohla snifat, že chci další díl…

Myslím, že radši půjdu spát než se znovu pobleju..
Jo a venku je SNÍH!!!
Fuj!
Nenávidím sníh.
Nenávidím to, co je s ním spojeno – zimu, mokro, zimu a vánoce…

Tonight ..you can´t live with or without me….
Ne, ještě mě ta písnička nepustila…
Gloria

2 komentáře to “I want more…”

  1. Cinderella Says:

    u nás žádný sníh :((((

  2. šťastná to žena….

Zanechat Odpověď

