Another shit from my live…

Haha, zase zpět.
Sedim si na koleji, žeru si to, co jsem přitáhla z krámu (moc toho není) a přemejšlim, co budu dělat bez sociálky, kterou mi nejspíš přestali posílat.
Jo je to 700 kč, ale pro mě je to důležitejch 700 kč, bez kterých jsem nahraná.
Nu což, stane se…

Během jídla tu koukám na jeden moc pěknej film, Exorcism of Emily Rose, v češtině – V moci ďábla. Je to zajímavý pojetí náboženský mytologie a exorcismu. Mám ten film moc ráda už jen proto, že zrovna tohle je věc, kterou by moje drahá věřící pičosestra nepobrala a hlavně vůbec nepřijala.
Někdy by si místo modlení měla zkusit pustit rádio….

Okej právě jsem si na Trumbelíně po několika týdnech změnila pozadí, konečně jsem přišla na to jak obelstít tu chybu, která mi povídala, že si musim Theme sama napsat…. FUCK! Jsem snad nějakej Zuckenberg?
Když už sme u něj. Soušl Network je fakt docela dobrej film… Zuckenberg je totální asociální kterén jako House… Proto se mi to asi líbí.

Když jsme u sociálních sítí, docela jsem přemýšlela, že se zbavím několika svých účtů na několika z nich…
Neudělám to…

Nu…
Čas se těžce nachýlil, musím jít taky něco dělat, jako jít ven, protože jsem slíbila pomoc s výzdobou jistého pajzlu.
Nu což…
Jdemeš!

Tonight … watch really really good film please!
Gloria

Zanechat Odpověď

