Today

Mám produktivní období.
Odevzdala jsem skoro hotové dva úkoly, třetí mám schválený. Pomohla jsem drahému Dementovi s básní, která se pak dokonce i rýmovala. Pomohla s organizací další sešlosti bab, uklidnila slečnu Ká, nakreslila malý obrázek, který se mi nesmírně povedl, jen nevím jestli ho chci dát v šanc ohmatávání a zakládání do knihy, do které se každoročně vkládají nejen obrázky ale i reference z minulých let a postřehy… Něco jako kronika setkání.
Líbí se mi…
Naskenuju si ho.

Příští týden trávím víkend ve škole. To mě tedy moc neba, ale co se dá dělat. Chci zápočty, že.
Navíc, potřebuju mít dohotověný certifikát v tomhle ročníku.
Pech.

Zítra odjíždím na 5 dní mimo civilizaci. Žádné články moji milý drazí…:(
O tom jak mě serou důchodci vám povím jindy…

Gloria

Zanechat Odpověď

